2 min. doba čtení

Jak má firma zvládat hejt na sociálních sítích? (Braňo Macko, Ponyhouse)

Internet se stává stále toxičtějším místem a sociální sítě jsou na pomyslném vrcholu. Velmi jednoduché přidávání komentářů často i pod falešnými profily povzbuzuje lidi psát nenávistné poznámky na úkor firem. Někdy může být kritika i oprávněná, avšak je špatně formulována a ostatní lidé ji nemusí pochopit. Jak tedy postupovat při hejtech na sociálních sítích nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Braňo Macko z Ponyhouse. Mimo jiné se dozvíte, proč je důležité na všechny komentáře reagovat, jak byste měli v těchto situacích postupovat a dokonce máme pro vás i jednu konkrétní ukázku. Nechte se inspirovat naším rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:53 Hejtuje se dnes méně, než v minulosti?
  • 02:36 Dělají s tím něco sociální sítě? Je to dostatečné?
  • 03:14 Může to být důvod, proč mladí odcházejí z Facebooku na jiné sítě?
  • 05:13 Proč jste dali udělat průzkum o hejte na sociálních sítích?
  • 06:48 A jaká byla metodika výzkumu?
  • 09:07 Je rozdíl v reakcích lidí podle toho, odkud přichází?
  • 22:01 Konkrétní příklad řešení hejtu v Dognetu.
  • 28:38 Vyšly z průzkumu nějaké geografické rozdíly?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jako kombinace zákaznické podpory a AI nástrojů zlepšuje zákaznickou zkušenost (Katarína Kmeťová, Konecta)
1 min. doba čtení

Jako kombinace zákaznické podpory a AI nástrojů zlepšuje zákaznickou zkušenost (Katarína Kmeťová, Konecta)

Zákaznická podpora dnes už není jen o tom, kdo zvedne telefon. Je to strategická část firmy, která přímo ovlivňuje spokojenost i loajalitu zákazníků. V rozhovoru jsme se podívali na to, kdy a proč se vyplatí outsourcovat podporu, jak dnes do hry vstupuje umělá inteligence a jak voiceboti dokážou nejen rychle třídit požadavky, ale také znít […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Pohřbili jsme Black Friday a vyšli jsme z toho jako vítězové (David Gavaľa, CK DAKA)
1 min. doba čtení

Pohřbili jsme Black Friday a vyšli jsme z toho jako vítězové (David Gavaľa, CK DAKA)

Mít interní tým není vždy nejlepší volba. Důkazem je i aktuální případová studie CK DAKA, kdy se její majitel rozhodl dát šanci kreativcům z ui42 a ti mu přinesli nevídané výsledky. Během kampaně Black Friday šli úplně proti proudu a výsledky, které se jim podařilo cestovní kanceláři přinést, byly skutečně velmi zajímavé. Jaké kampaně plánují […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+