2 min. doba čtení

Jak má firma zvládat hejt na sociálních sítích? (Braňo Macko, Ponyhouse)

Internet se stává stále toxičtějším místem a sociální sítě jsou na pomyslném vrcholu. Velmi jednoduché přidávání komentářů často i pod falešnými profily povzbuzuje lidi psát nenávistné poznámky na úkor firem. Někdy může být kritika i oprávněná, avšak je špatně formulována a ostatní lidé ji nemusí pochopit. Jak tedy postupovat při hejtech na sociálních sítích nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Braňo Macko z Ponyhouse. Mimo jiné se dozvíte, proč je důležité na všechny komentáře reagovat, jak byste měli v těchto situacích postupovat a dokonce máme pro vás i jednu konkrétní ukázku. Nechte se inspirovat naším rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:53 Hejtuje se dnes méně, než v minulosti?
  • 02:36 Dělají s tím něco sociální sítě? Je to dostatečné?
  • 03:14 Může to být důvod, proč mladí odcházejí z Facebooku na jiné sítě?
  • 05:13 Proč jste dali udělat průzkum o hejte na sociálních sítích?
  • 06:48 A jaká byla metodika výzkumu?
  • 09:07 Je rozdíl v reakcích lidí podle toho, odkud přichází?
  • 22:01 Konkrétní příklad řešení hejtu v Dognetu.
  • 28:38 Vyšly z průzkumu nějaké geografické rozdíly?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)
2 min. doba čtení

Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)

Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
1 min. doba čtení

Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+