2min. doba čtení

Jak má firma zvládat hejt na sociálních sítích? (Braňo Macko, Ponyhouse)

Internet se stává stále toxičtějším místem a sociální sítě jsou na pomyslném vrcholu. Velmi jednoduché přidávání komentářů často i pod falešnými profily povzbuzuje lidi psát nenávistné poznámky na úkor firem. Někdy může být kritika i oprávněná, avšak je špatně formulována a ostatní lidé ji nemusí pochopit. Jak tedy postupovat při hejtech na sociálních sítích nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Braňo Macko z Ponyhouse. Mimo jiné se dozvíte, proč je důležité na všechny komentáře reagovat, jak byste měli v těchto situacích postupovat a dokonce máme pro vás i jednu konkrétní ukázku. Nechte se inspirovat naším rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:53 Hejtuje se dnes méně, než v minulosti?
  • 02:36 Dělají s tím něco sociální sítě? Je to dostatečné?
  • 03:14 Může to být důvod, proč mladí odcházejí z Facebooku na jiné sítě?
  • 05:13 Proč jste dali udělat průzkum o hejte na sociálních sítích?
  • 06:48 A jaká byla metodika výzkumu?
  • 09:07 Je rozdíl v reakcích lidí podle toho, odkud přichází?
  • 22:01 Konkrétní příklad řešení hejtu v Dognetu.
  • 28:38 Vyšly z průzkumu nějaké geografické rozdíly?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+