2min. doba čtení

Jak fungují cenové porovnávače a produktové vyhledávače (Libor Toporcer, Invelity)

Libor pracuje jako Campaign Strategist v agentuře Invelity. Ta je jedním z mála Heureka partnerů a certifikovanou agenturou pro nástroj Mergado. Pro klienty řeší komplexní marketing a z pohledu strategie vyhodnocuje přínos každého jednoho média. Mluvili jsme o produktových vyhledávačích a cenových porovnávačích. Dozvíte se, jak pracují a proč je výhodné se do nich s e-shopem zapojit.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:09 jak pracují cenové porovnávače, jak funguje Heureka, jaké má funkcionality a jak může pomoci e-shopům;
  • 4:27 jak se e-shop může dostat na první příčky v Heurece a jak fungují produktové karty;
  • 7:007:00 jaké má zkušenosti ze zahraničních trhů, co zákazníci hledají v jednotlivých zemích, jakou zemi by doporučil pro expanzi a jak fungují cenové porovnávače v zahraničí;
  • 11:32 11:32 proč na Slovensku fungují produktové vyhledávače jako Glam nebo Favi, jak se do nich e-shop dostane, jak s nimi musí pracovat a co je nevýhodou těchto nástrojů;
  • 15:50 jaké vychytávky má Mergado a v čem může pomoci e-shopu;
  • 17:28 jak jsou nastaveny ceny za proklik v produktových vyhledávačích;
  • 19:47 jak to funguje v segmentu fashion a jak vidí vstup About You na Slovensko;
  • 23:06 jakým způsobem se e-shop může dostat výše v produktovém vyhledávači;
  • 26:20 pro jaký typ produktů je Heureka vhodná a jak se dá podpořit konkrétní produkt;
  • 27:53 co musí mít e-shop, aby byl úspěšný ve vyhledávačích a porovnávačích.

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+