2min. doba čtení

Jak funguje prodej obsahu na Themeforestě? (Ivan Potančok, Vibration)

Ivo se se svým týmem před několika lety pustil do prodávání šablon na Themeforestě – nejpopulárnějším market placeu na Wordpress šablony. Proč s tím nakonec přestal a dá se vůbec v této oblasti v dnešní době vydělat? Pokud chcete vědět více o tom, jak se trh radikálně změnil, poslechněte si nový rozhovor!

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru sa dozvíte:

  • s jakými šablonami Ivo na Themeforestě začínal a proč některé návrhy už v roce 2010 admini zamítli,
  • jestli je důležité přizpůsobit se market placeu z hlediska aktuálních trendů,
  • jaká témata se týmu osvědčila nejvíce,
  • co může udělat s prodejem jeden špatný komentář a jak se s tím dá bojovat,
  • s jakými náklady spojenými s prodejem šablon třeba počítat,
  • proč se musí na existujících šablonách neustále pracovat a proč může support způsobovat problémy,
  • proč Avada jako multiúčelová šablona „zabila“ celý trh,
  • jestli se podle Iva vyplatí věnovat se jenom vytváření a prodávání šablon a zda se tomu může věnovat také jednotlivec,
  • jestli by se také dnes Ivo pustil do této oblasti podnikání nebo se mu více osvědčily klientské zakázky.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek