2min. doba čtení

Jak funguje e-shop s největším investičním potenciálem na Slovensku (Juraj Králik, Zajo)

Juraj Králík je zakladatelem slovenské značky Zajo, která vyrábí outdoorové oblečení a doplňky. Od založení v 90.

Juraj Králík je zakladatelem slovenské značky Zajo, která vyrábí outdoorové oblečení a doplňky. Od založení v 90. letech ušla značka kus cesty a dnes si její produkty mohou zákazníci objednat ve více než 17 zemích světa. Za jejich snahu a úspěchy letos získali i prestižní ecommerce ocenění MastersGate Awards v kategorii „E-shop s největším investičním potenciálem”. Mluvili jsme o jejich začátcích i plánech do budoucna.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:50 jak a kdy začal s výrobou a kdy se z byznysu z dětského pokoje stal úspěšný e-shop;
  • 2:44 kdy se rozhodli expandovat do zahraničí, jak tam získávali nové zákazníky a partnery a v kterých zemích momentálně prodávají své výrobky;
  • 6:49 proč se rozhodli udělat jednotný e-shop s různými jazykovými mutacemi, kdo jim spravuje weby a kdo má na starosti obsahový i výkonnostní marketing;
  • 9:10 jaká specifika vypozorovali v různých zemích, co funguje na zákazníky, s jakými problémy se setkávají a kde mají zákaznickou podporu;
  • 14:12 jestli spolupracují s influencery a zda v zahraničí používají také offline reklamu;
  • 16:41 kde se produkty Zajo vyrábějí;
  • 18:46 jaké jsou jejich plány do budoucna, kde budou otevírat nové prodejny a čím se odlišují od konkurence.

 

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek