Juraj Králík je zakladatelem slovenské značky Zajo, která vyrábí outdoorové oblečení a doplňky. Od založení v 90. letech ušla značka kus cesty a dnes si její produkty mohou zákazníci objednat ve více než 17 zemích světa. Za jejich snahu a úspěchy letos získali i prestižní ecommerce ocenění MastersGate Awards v kategorii „E-shop s největším investičním potenciálem”. Mluvili jsme o jejich začátcích i plánech do budoucna.
V rozhovoru se dozvíte:
- 0:50 jak a kdy začal s výrobou a kdy se z byznysu z dětského pokoje stal úspěšný e-shop;
- 2:44 kdy se rozhodli expandovat do zahraničí, jak tam získávali nové zákazníky a partnery a v kterých zemích momentálně prodávají své výrobky;
- 6:49 proč se rozhodli udělat jednotný e-shop s různými jazykovými mutacemi, kdo jim spravuje weby a kdo má na starosti obsahový i výkonnostní marketing;
- 9:10 jaká specifika vypozorovali v různých zemích, co funguje na zákazníky, s jakými problémy se setkávají a kde mají zákaznickou podporu;
- 14:12 jestli spolupracují s influencery a zda v zahraničí používají také offline reklamu;
- 16:41 kde se produkty Zajo vyrábějí;
- 18:46 jaké jsou jejich plány do budoucna, kde budou otevírat nové prodejny a čím se odlišují od konkurence.