2min. doba čtení

Jak funguje čínský ecommerce – 2. část (Michal Malík, zciny.sk)

Michal Malík dělá asistovaný dovoz z Číny už více než 14 let. V druhé části rozhovoru s ním se budeme bavit o tom, zda je dobrý nápad dovážet zboží z Číny. Dozvíte se, na co je třeba myslet, jaká jsou specifika dovozu čínského zboží a kdy se vám vyplatí nad takovým podnikáním vůbec uvažovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

V rozhovoru se dozvíte:

0:28 co nejčastěji řeší jeho klienti,

4:42 proč není dobrý nápad dovážet z Číny telefony,

8:11 s jakými produkty má dobré zkušenosti a jaký je jeho vysněný byznys,

12:20 s jakými překážkami se můžete setkat při dovozu zboží z Číny na Slovensko,

16:24 jak je to s poplatky za dovoz zboží,

19:52 jak rozlišit dobré a špatné prodejce na Alibaba.com a na co si dávat pozor,

26:17 zda je lepší začít při dováženi čínského zboží s evropskými distributory,

30:46 kdy se vyplatí dovážet zboží přímo z Číny,

34:11 či v jaké sezóně je (ne)výhodné B2B obchodování s Čínou.

Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak funguje čínský ecommerce podívejte se také na první rozhovor s Michalem Malíkem.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+