Zajímá mě
28. května 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
28. května 2019

Jak funguje B2B sales ve WebSupportu (Fero Volár, WebSupport)

2 min čtení

V dalším rozhovoru s Ferem Volárem budeme mluvit především o jeho práci. Fero se totiž věnuje B2B Sales ve WebSupportu. V byznysu je už 6 let a poslední 3 roky má na starosti produktový tým. Přitom začínal s technickými věcmi a teprve později se dostal k produktům a obchodu.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:45 podle čeho určují, jaký klient je zajímavý pro jejich B2B oddělení;
  • 3:42 kolik obchodníků má pod sebou a jak funguje jeho oddělení;
  • 5:37  jakým způsobem mají nastavené odměňování pro jednotlivé obchodníky;
  • 10:37 jakým způsobem vyřešili onboarding nového „huntera“, jak funguje jejich obchodování s potenciálním klientem;
  • 12:36 zda má pro jejich B2B byznys smysl klasický marketing;
  • 15:45 s jakými eventy, například typu Expo, mají v rámci prezentace svých služeb nejlepší zkušenosti;
  • 17:33 kdo je jejich konkurence;
  • 20:35 jakou jsou schopni nabídnout alternativu, například oproti Wedos, a co je jejich hlavní konkurenční výhoda.

 

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.