1min. doba čtení

Jak funguje B2B sales ve WebSupportu (Fero Volár, WebSupport)

V dalším rozhovoru s Ferem Volárem budeme mluvit především o jeho práci. Fero se totiž věnuje B2B Sales ve WebSupportu. V byznysu je už 6 let a poslední 3 roky má na starosti produktový tým. Přitom začínal s technickými věcmi a teprve později se dostal k produktům a obchodu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:45 podle čeho určují, jaký klient je zajímavý pro jejich B2B oddělení;
  • 3:42 kolik obchodníků má pod sebou a jak funguje jeho oddělení;
  • 5:37  jakým způsobem mají nastavené odměňování pro jednotlivé obchodníky;
  • 10:37 jakým způsobem vyřešili onboarding nového “huntera”, jak funguje jejich obchodování s potenciálním klientem;
  • 12:36 zda má pro jejich B2B byznys smysl klasický marketing;
  • 15:45 s jakými eventy, například typu Expo, mají v rámci prezentace svých služeb nejlepší zkušenosti;
  • 17:33 kdo je jejich konkurence;
  • 20:35 jakou jsou schopni nabídnout alternativu, například oproti Wedos, a co je jejich hlavní konkurenční výhoda.

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+