Zajímá mě
28. listopadu 2019

Veronika Hesková

Editor Of Chief
28. listopadu 2019

Jak funguje B2B marketing na Slovensku – case study (Filip Kuna, Strossle)

2 min čtení

Filip Kuna je zakladatelem nativní reklamní platformy Strossle. Ta pomáhá zlepšit engagement uživatele, efektivněji monetizovat obsah a distribuovat nativní reklamy. V rozhovoru se dozvíte nejen aktuální trendy v B2B marketingu, ale také konkrétní tipy od Filipa pro skutečně kvalitní case study (případovou studii). 

V rozhovore se dozvíte:

  • 0:41 Jak B2B firmy řeší marketing?
  • 1:22 Jaké jsou aktuální trendy v marketingu v rámci B2B?
  • 2:51 Jak vytvořit dobrou case study? Proč je lepší než klasický PR článek?
  • 4:24 Jaké formy může mít B2B case study?
  • 5:19 Fungují ještě e-booky? A jak se dá měřit jejich úspěšnost?
  • 7:59 Jaké kanály používat pro distribuci case study, například média?
  • 11:35 Tipy na vyladění case study. Kdo ji má vlastně tvořit a kdo ladit?
  • 15:23 A jaké jsou konkrétní tipy pro získání dobré reference / case study?
  • 18:24 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
  • 22:37 Kde je nejlepší umístit reference / case study?
  • 23:55 Zkoušeli někdy v rámci Strossle využít také influencera?
  • 26:32 Krátké shrnutí na závěr, co dělat pro B2B marketing?

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Veronika Hesková

Editor Of Chief

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.