2min. doba čtení

Jak expandovat na zahraniční trhy a na základě čeho je vybírat (Marcel Vašš, CEO ETARGET)

Každá úspěšná firma po čase zvažuje expanzi do zahraničí. Jak si však vybrat vhodnou zemi? Reklamní platforma ETARGET, která momentálně působí na sedmi trzích si zažila už leccos. Marcel nám poví, jak museli klepat na dveře polské firmě, nebo jak museli shánět potvrzení autorů na PPC odkazy v Srbsku. Jaký význam může mít expanze na zahraniční trhy - je to vždy jen o zisku? Pokud vás tato problematika zajímá, neváhejte si poslechnout náš rozhovor!

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru s Marcelem se dozvíte:

  • S jakými trhy to ETARGETU nevyšlo
  • Jaké plyne poučení ze spolupráce s polskou firmou
  • Jak začínal ETARGET v Rumunsku
  • Podle čeho vybírá ETARGET zahraniční trhy
  • Jaké má Marcel zkušenosti se Srbskem – tedy zemí mimo EU
  • Je možné, aby potenciál trhu zemí mimo EU, vyvážil komplikace s legislativou?
  • Proč se vyplatilo expandovat na Ukrajinu
  • Zda-li musí být zahraniční trh automaticky profitabilní, aby měl pro firmu význam
  • Na co si dávat pozor při zahraničním trhu
  • Kdy je na čase změnit country manažera
  • Jak moc důležité je využít konferenční období a jakou přidanou hodnotu to může mít

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek