2 min. doba čtení

Jak Euro 2024 podporuje výdaje ve Spojeném království

Mistrovství Evropy ve fotbale je téměř v polovině, což pro fotbalové fanoušky znamená léto plné zábavy a přeplněných peněženek. Dokážete z něj vytěžit maximum?

Jak Euro 2024 podporuje výdaje ve Spojeném království
Zdroj: Depositphotos

Nedávný průzkum společnosti BRC ukázal, že 13 % respondentů zvýší své výdaje za jídlo, pivo, víno a lihoviny. 9 % respondentů plánuje uspořádat setkání s přáteli a rodinou nebo se jich zúčastnit, aby sledovali zápasy. Přibližně 4 % respondentů plánují nákup oficiálního zboží a 6 % si koupí nový televizor nebo zařízení pro sledování zápasů.

Podle Krise Hamera, ředitele strategického plánování BRC, by tak britští výrobci potravin, elektroniky a úředního zboží mohli získat „hattrick“.

Samostatná studie společností VoucherCode a GlobalData se zabývala dopadem eura 2024 na ekonomiku Spojeného království. Výzkum zjistil, že 35,4 milionu lidí bude turnaj sledovat doma, v hospodách a restauracích, zatímco 30,7 milionu lidí bude sledovat alespoň jeden zápas s účastí anglického týmu.

Zdroj: Euronews.com

Zpráva odhaduje, že Euro 2024 přinese britské ekonomice 2,75 miliardy liber díky zvýšeným výdajům za potraviny a nápoje, elektroniku, suvenýry, grilování a další produkty. Polovina z této částky bude vynaložena na potraviny a nápoje, přesněji 1,67 miliardy liber.

Co se týče nápojů, jednoznačným vítězem je pivo, kterého se během turnaje vypilo 82 milionů litrů. Oblíbené bude také víno a Aperol Spritz.

Turnaj zvyšuje výdaje nejen ve Spojeném království, ale i v dalších evropských zemích. Podle průzkumu GfK x NielsenIQ se letos ve Francii prodalo o 110 000 televizorů více v důsledku konání Eura UEFA a Olympijských her 2024 v Paříži. Po kvalifikaci Turecka na Euro došlo v této zemi k velkému nárůstu prodeje televizorů s velkou obrazovkou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+