2 min. doba čtení

Jak Euro 2024 podporuje výdaje ve Spojeném království

Mistrovství Evropy ve fotbale je téměř v polovině, což pro fotbalové fanoušky znamená léto plné zábavy a přeplněných peněženek. Dokážete z něj vytěžit maximum?

Jak Euro 2024 podporuje výdaje ve Spojeném království
Zdroj: Depositphotos

Nedávný průzkum společnosti BRC ukázal, že 13 % respondentů zvýší své výdaje za jídlo, pivo, víno a lihoviny. 9 % respondentů plánuje uspořádat setkání s přáteli a rodinou nebo se jich zúčastnit, aby sledovali zápasy. Přibližně 4 % respondentů plánují nákup oficiálního zboží a 6 % si koupí nový televizor nebo zařízení pro sledování zápasů.

Podle Krise Hamera, ředitele strategického plánování BRC, by tak britští výrobci potravin, elektroniky a úředního zboží mohli získat „hattrick“.

Samostatná studie společností VoucherCode a GlobalData se zabývala dopadem eura 2024 na ekonomiku Spojeného království. Výzkum zjistil, že 35,4 milionu lidí bude turnaj sledovat doma, v hospodách a restauracích, zatímco 30,7 milionu lidí bude sledovat alespoň jeden zápas s účastí anglického týmu.

Zdroj: Euronews.com

Zpráva odhaduje, že Euro 2024 přinese britské ekonomice 2,75 miliardy liber díky zvýšeným výdajům za potraviny a nápoje, elektroniku, suvenýry, grilování a další produkty. Polovina z této částky bude vynaložena na potraviny a nápoje, přesněji 1,67 miliardy liber.

Co se týče nápojů, jednoznačným vítězem je pivo, kterého se během turnaje vypilo 82 milionů litrů. Oblíbené bude také víno a Aperol Spritz.

Turnaj zvyšuje výdaje nejen ve Spojeném království, ale i v dalších evropských zemích. Podle průzkumu GfK x NielsenIQ se letos ve Francii prodalo o 110 000 televizorů více v důsledku konání Eura UEFA a Olympijských her 2024 v Paříži. Po kvalifikaci Turecka na Euro došlo v této zemi k velkému nárůstu prodeje televizorů s velkou obrazovkou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+