2 min. doba čtení

Jak Euro 2024 podporuje výdaje ve Spojeném království

Mistrovství Evropy ve fotbale je téměř v polovině, což pro fotbalové fanoušky znamená léto plné zábavy a přeplněných peněženek. Dokážete z něj vytěžit maximum?

Jak Euro 2024 podporuje výdaje ve Spojeném království
Zdroj: Depositphotos

Nedávný průzkum společnosti BRC ukázal, že 13 % respondentů zvýší své výdaje za jídlo, pivo, víno a lihoviny. 9 % respondentů plánuje uspořádat setkání s přáteli a rodinou nebo se jich zúčastnit, aby sledovali zápasy. Přibližně 4 % respondentů plánují nákup oficiálního zboží a 6 % si koupí nový televizor nebo zařízení pro sledování zápasů.

Podle Krise Hamera, ředitele strategického plánování BRC, by tak britští výrobci potravin, elektroniky a úředního zboží mohli získat „hattrick“.

Samostatná studie společností VoucherCode a GlobalData se zabývala dopadem eura 2024 na ekonomiku Spojeného království. Výzkum zjistil, že 35,4 milionu lidí bude turnaj sledovat doma, v hospodách a restauracích, zatímco 30,7 milionu lidí bude sledovat alespoň jeden zápas s účastí anglického týmu.

Zdroj: Euronews.com

Zpráva odhaduje, že Euro 2024 přinese britské ekonomice 2,75 miliardy liber díky zvýšeným výdajům za potraviny a nápoje, elektroniku, suvenýry, grilování a další produkty. Polovina z této částky bude vynaložena na potraviny a nápoje, přesněji 1,67 miliardy liber.

Co se týče nápojů, jednoznačným vítězem je pivo, kterého se během turnaje vypilo 82 milionů litrů. Oblíbené bude také víno a Aperol Spritz.

Turnaj zvyšuje výdaje nejen ve Spojeném království, ale i v dalších evropských zemích. Podle průzkumu GfK x NielsenIQ se letos ve Francii prodalo o 110 000 televizorů více v důsledku konání Eura UEFA a Olympijských her 2024 v Paříži. Po kvalifikaci Turecka na Euro došlo v této zemi k velkému nárůstu prodeje televizorů s velkou obrazovkou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe