1 min. doba čtení

Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umělá inteligence jako buzzword posledních měsíců stále rezonuje v marketingových a byznys kruzích. Jaké všechny možnosti nám nabízí a v čem dokáže být užitečná v rámci online podnikání? Tipy pro využití AI pro e-shopy nám přišel dát Tomáš Brunovský, Architekt IT řešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:49 Co se dá představit pod pojmem umělá inteligence?
  • 03:55 Jaké věci by měly s AI využívat e-shopy v roce 2023?
  • 08:35 Dá se stejná strategie aplikovat i na obrázky?
  • 14:27 Mění se něco příchodem AI při reklamních kampaních?
  • 18:35 Funguje to stejně i s posty na sociální sítě?
  • 22:37 Propojení AI a chatbotů
  • 30:29 Jak jinak umí pomoci AI při správě e-shopu?
  • 34:18 Jak najít konzultanta, který by vám uměl nárazově pomoci?
  • 37:42 Budou se kvůli AI zlevňovat marketingové služby?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)
1 min. doba čtení

SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)

Dosud nevídaná akce se chystá na českém internetu! Národní registrátor domén SK-NIC se chystá uvolnit domény, které se dosud nedaly registrovat. Byly jednoduše historicky blokovány a nikdo je nevlastní. Ať už se jedná o domény jako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé další, nyní si je budete moci v aukci vydražit. Jak to celé bude probíhat, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+