3min. doba čtení

Jak delegovat práci a uhlídat desítky externistů? (Peter Chodelka)

Peťo Chodelka, jako úspěšný podnikatel, spolupracuje při svých projektech téměř od začátku s externisty. V tomto rozhovoru pohovoříme o tom, jak taková spolupráce vlastně funguje a dostaneme se i k samotné filozofii podnikání, kterou náš host preferuje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Na začátku rozhovoru se dozvíte, s kolika externisty Peťo spolupracuje, co se pod tímto pojmem vlastně skrývá a jak se externista liší od „remote” člověka. Dále si probereme, jakou formou se dá v rámci firmy komunikovat, přičemž zmíníme softwary jako Trello, nebo Slack.

Projdeme si rozdíly mezi Petrem a jeho bratrem a porovnáme si tak dva různé typy manažerů. Dozvíte se, od kdy Peťo s externisty spolupracuje a k čemu je potřeboval poprvé. Pozastavíme se u personalistiky a povíme si, jestli se externisté vybírají jiným způsobem než interní zaměstnanci. V jakém případě je to jednodušší a na co si dávat při výběru pozor. Zamyslíme se nad tím, zda je spolupráce s externisty brzdou v rámci podnikání a proč je důležité se o ně “starat”, to znamená začleňovat je do týmu a poskytovat jim vizi.

K personalistice se ještě na chvíli vrátíme a Peťo nám uvede, jaké kanály využívá on a a zda při jejich výběru hraje hledaná pozice nějakou roli. Odpovíme vám i na otázku, jak je to s finančním ohodnocením externích zaměstnanců a jak se například delegují externí affiliate manažeři. Na závěr našeho rozhovoru nám Peťo poodhalí, jak to vypadá se sestavováním interního týmu v Bratislavě a proč se mu zalíbilo zastávat manažerskou pozici doma, na Slovensku.

V našem rozhovoru se dozvíte:

  • S kolika externisty Peťo spolupracuje.
  • Jaký je podle něj rozdíl mezi externistou a „remote” člověkem.
  • Jaké existují způsoby komunikace s externisty.
  • Jaký je rozdíl mezi Petrem a jeho bratrem, porovnáme si tedy dva manažerské typy.
  • Kdy a při čem využil Peťo externisty poprvé.
  • Jestli se vybírají externisté jinak než interní zaměstnanci z hlediska personalistiky, a ve kterém případě je výběr jednodušší?
  • Na co si při navazování spolupráce s externisty třeba dávat pozor a na co je dobré se zaměřit.
  • Zda-li je spolupráce s externisty brzdou v rámci podnikání.
  • Proč je důležité se o externisty “starat”.
  • Jaké kanály při personalistice využívají a zda při jejich výběru hraje nějakou roli hledaná pozice.
  • Jak je to s finančním ohodnocením externích zaměstnanců a jak se delegují externí affiliate manažeři.
  • Jak to vypadá se sestavováním interního týmu v Bratislavě.
  • Proč se Petrovi zalíbilo zastávat manažerskou pozici doma, na Slovensku.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek