4min. doba čtení

Vyzkoušejte inzerci na specializovaných vyhledávačích zboží

Prodáváte oblečení nebo nábytek a chtěli byste svoje zboží dostat k relevantním zákazníkům? Existuje několik srovnávačů zboží, které se specializují jen na konkrétní sortiment. Měli byste jim věnovat pozornost a zvážit jejich využití pro váš e-shop. V tomto článku se blíže podíváme na GLAMI, Favi a Biano.

Natália Adamica Saganová Natália Adamica Saganová
Ředitelka Content a Support teamu
Vyzkoušejte inzerci na specializovaných vyhledávačích zboží

Specializované srovnávače cen často slouží pro inspiraci nebo jako obrovský online katalog, ze kterého může zákazník vybírat. Nevadí, pokud ještě nemá přesnou představu o tom, co by chtěl koupit. Stačí, že ví, že chce modré tričko do 500 korun, a může hledat a filtrovat.

Prodávejte módu na GLAMI

GLAMI nabízí mnoho módních značek na jednom místě. Najdete tady oblečení i doplňky pro všechny – ženy, muže i děti. Tento srovnávač působí v 15 zemích. GLAMI má také svou aplikaci a stále přichází s různými novinkami, díky kterým přivádí obchodům relevantní zákazníky.

Co je dobré o GLAMI vědět:

  • Inzerci můžete mít ve free nebo placeném režimu. Platí se za prokliky. Cenu najdete po přihlášení v administraci.
  • Pro správné fungování inzerce jsou potřebné zejména kvalitní obrázky.
  • Formát XML odpovídá Heurece.
  • Nově GLAMI vyžaduje v XML feedu zasílat specifikaci materiálu.
  • Mergado umí vytvořit XML přizpůsobený GLAMI.
  • Díky službě GLAMI TOP můžete sbírat recenze vašich zákazníků.

GLAMI piXel

GLAMI se neustále snaží zlepšovat zobrazování relevantních produktů zákazníkům. Pomáhá mu v tom i GLAMI piXel. Díky této funkci se budou zákazníkovi ukazovat produkty podle jeho preferencí. Pokud už zákazník má zkušenost s obchodem, je větší šance, že v něm nakoupí znovu. GLAMI piXel funguje podobně jako Facebook pixel. Jde o jednoduchý kód, který vložíte na stránky vašeho obchodu.

GLAMI také nabízí službu Odhad návštěvnosti. Ve výsledcích najdete odhad na přibližnou návštěvnost, kterou GLAMI dokáže vašemu obchodu přivést.

Se svým nábytkem nesmíte chybět na Favi

Pokud máte e-shop s nábytkem nebo klientovi spravujete inzerci s tímto sortimentem, určitě byste se měli podívat na Favi. Najdete zde nábytek, dekorace a v neposlední řadě inspiraci.

Na hlavní stránce objevíte nové kolekce od designerů, slevy, ale i možnost prohlédnout si produkty podle stylů, jako je skandinávský, retro nebo provensálský.

U některých produktů se zobrazuje česká vlajka – tou jsou označené české výrobky. Favi má i aplikaci.

Co byste o Favi měli vědět:

  • Favi mohou využívat i kamenné obchody.
  • Inzerovat zde můžete kromě nábytku a dekorací i segment koupelen, kuchyní, zahrady a bytových textílií.
  • Minimální cena za proklik je 1,10 Kč.
  • XML feed můžete nahrát například ve specifikaci Google Product Feed, Heureka, Zbozi.cz, Ceneo.pl, Compari.ro, Arukereso.hu.
  • Favi najdete kromě Česka také na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Maďarsku.

Inspiraci najdete na Biano

Biano je cenový srovnávač, který se také zaměřuje na nábytek a bytové dekorace. Působí v Česku a na Slovensku, v Rumunsku, Nizozemí a Brazílii. Najdete zde kategorie, jako jsou Dům a zahrada, Kuchyně, Svítidla nebo Výprodej.

Na webu také mají stránku Magazín, kde si přečtete tipy a rady k dekoracím, nebo jak víét domácnost bez odpadu a další zajímavá témata.

Co byste o Biano měli vědět:

  • Biano klade velký důraz na kvalitní fotografie.
  • E-shop můžete registrovat do programu Standard nebo Premium.
  • V placeném programu platíte za přivedené zákazníky způsobem PPC. Cenu za proklik nastavujete sami.

Pokud prodáváte nábytek, dekoraci nebo oblečení, je určitě dobré kromě všeobecného vyhledávače zboží využít i ten specializovaný.

Nezapomeňte kromě názvu a ceny produktu ve feedu vyplnit také bližší specifikaci, jako je barva nebo velikost. Zákazníci si zboží často dopodrobna filtrují a vy si tak zajistíte, že se jim zobrazí právě to vaše. Úpravy ve feedu můžete jednoduše udělat pomocí nástroje Mergado.

Sdílet článek
Natália Adamica Saganová
Ředitelka Content a Support teamu

Ředitelka Content a Support teamu ve společnosti Mergado, která poskytuje nástroj pro optimalizaci inzerce na cenových porovnávačích.

Mergado technologies, s.r.o.
Tento článek ti přináší

Mergado technologies, s.r.o.

Mergado je online platforma pro úpravu feedů e-shopu usnadňující inzerci na srovnávačích zboží. Nabízí řadu aplikací, které rozšiřují jeho funkce o nové nástroje a pomáhají tak navyšovat zisk e-shopu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nenechte si zákazníky utéct: Jak je zaujmout a zabránit opuštění košíku
5min. doba čtení

Nenechte si zákazníky utéct: Jak je zaujmout a zabránit opuštění košíku

Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy v e-shopu vybíráme produkty, vkládáme je do košíku a najednou se něco stane – vyrušení, nesouvislá myšlenka nebo prostě ztráta zájmu. Výsledkem je opuštěný košík, který zůstane viset někde na internetu. Z pohledu uživatele to může být pouze nezáměrné opomenutí, zatímco pro majitele e-shopu představuje ztrátu […]

Karel Souček Karel Souček
SEO/UX team leader
Přečíst článek
Bezpečnost a WordPress: Jak se chránit před kybernetickými hrozbami
6min. doba čtení

Bezpečnost a WordPress: Jak se chránit před kybernetickými hrozbami

Jednou z nejdůležitějších priorit při správě webových stránek je jejich zabezpečení před útoky. Měli byste zvážit různé prvky, které pomohou ochránit vaši webovou stránku před nebezpečím. Níže se podíváme na základní možnosti zabezpečení a nastíníme doporučení, která se vyplatí dodržovat. Podrobněji se budu věnovat dvoufaktorovému ověřování (2FA).

Filip Mackov Filip Mackov
Senior Web Developer
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+