2min. doba čtení

Instagram testuje nového chatbota

Instagram vyvíjí novou možnost chatu s umělou inteligencí v přímých zprávách. Ta by umožnila klást otázky AI systému v rámci jakéhokoliv vlákna chatu.

Instagram testuje nového chatbota

Závod v umělé inteligenci pokračuje

Meta v současné době vyvíjí různé nové nástroje generativní umělé inteligence pro Facebook, Instagram a WhatsApp. Ty jsou navrženy tak, aby využívaly nových trendů v používání aplikací.

Známé jsou již nástroje, které pomáhají vytvářet reklamy na Facebooku, samolepky na Instagramu nebo Stories na Facebooku. A nyní Meta testuje AI chatbota na Instagramu.

Funguje to tak, že po zadání @ai do chatovacího pole vás Instagram přesměruje na chatbota s umělou inteligencí, který bude kdykoliv k dispozici pro zodpovězení vašich otázek. AI bot pak zapojí odpovědi do probíhající diskuse

zdroj: Instagram

Novinka by mohla mít vliv hned ve dvou klíčových oblastech:

Tento trend se jednak slučuje s chováním uživatelů v posledních měsících, kdy se stále více odklánějí od veřejného publikování obsahu ve feedu a Stories a namísto toho se přesouvají do DM. V této oblasti Meta hledá nové příležitosti, jak je tu udržet a ještě více zapojit.

Ve druhém případě se jedná o další vývoj generativní umělé inteligence a její integrace do sociálních sítí Mety. Ta se chce v krátkodobém horizontu zaměřit na vytváření kreativních a expresivních nástrojů, v dlouhodobém horizontu pak na vývoj AI person, které budou uživatelům pomáhat různými způsoby.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Credit. Newsfeed

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+