2 min. doba čtení

Instagram překvapuje dalšími novinkami

Instagram představuje další vylepšení kreativních nástrojů a přináší nové možnosti, jak personalizovat a zlepšit svůj obsah.

Instagram překvapuje dalšími novinkami
Zdroj: Instagram

1. Nová písma, textové animace a efekty v Reels a Stories

Instagram představil širší škálu fontů, animací a efektů pro Reels a Stories. Tato vylepšení umožní vytvářet vizuálně přitažlivější obsah. Kombinací různých písem s animacemi a efekty můžete vytvořit příspěvky, které jsou nejen poutavé, ale také sladěné s vaším brandem.

Tip pro e-shopy: Využijte tyto nové nástroje ke zvýraznění vlastností produktů, propagaci prodejů nebo vyprávění příběhu značky poutavějším způsobem. Možnost animovat text může upoutat pozornost na klíčová sdělení.

2. Text a nálepky i ve fotkách a carouselech

Nyní můžete přidávat text a nálepky ke svým fotografiím a carouselům, a to včetně nových fontů. Dokonce můžete měnit tvary nálepek. Vizuály se tak dokážou lépe přizpůsobit estetice vaší značky.

Tip pro e-shopy: Využijte tento nástroj k vytváření interaktivnějších carouselů. Například můžete přidat informace o cenách, názvy produktů nebo speciální nabídky přímo na obrázky, což vašemu publiku usnadní interakci s obsahem.

Poslechněte si náš obsah Jako podcast

3. Do carouselu se vejde až 20 fotografií a videí

Instagram zvýšil limit carouselu na 20 fotografií a videí na příspěvek. Toto rozšíření nabízí více prostoru pro prezentaci produktů, mluvení delších příběhů nebo sdílení podrobných tutoriálů a recenzí v jednom příspěvku.

Tip pro e-shopy: Využijte rozšířenou funkci carouselu k vytváření komplexních prezentací produktů, návodů krok za krokem nebo zákaznických recenzí. To může potenciálním zákazníkům poskytnout hlubší pochopení vaší nabídky, což může zvýšit míru konverze.

Nové kreativní prvky poskytují lepší příležitosti k vytváření jedinečného obsahu, který může přilákat a zaujmout zákazníky. Instagram představil i další novinku – hudbu na profilu, což může fungovat jako další zajímavý prvek pro sledovatele.

Využíváním těchto funkcí můžete lépe zvýraznit své produkty, vyprávět příběh své značky a smysluplně se spojit se svým publikem. Zahrňte tyto nástroje do své obsahové strategie, abyste co nejvíce využili možnosti Instagramu a zvýšili angažovanost a prodej pro váš e-commerce byznys.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+