3 min. doba čtení

Inovativní startup Lokni: Digitální reklama na univerzitních kampusech

Mladí lidé na vysokých školách tvoří jednu z nejžádanějších cílových skupin pro mnoho značek. Snaží se oslovit tuto demografii, ale efektivním způsobem? Startup Lokni nabízí inovativní řešení pro digitální reklamu, které je zaměřeno přímo na studenty vysokých škol.

Inovativní startup Lokni: Digitální reklama na univerzitních kampusech
Zdroj: Lokni

Lokni iCLV

Startup Lokni provozuje síť stanic na filtrovanou vodu, které jsou umístěny v univerzitních kampusech a na kolejích vysokoškolských fakult. Ale co je na tom tak zvláštního? Těmto stanicím dominují LCD displeje, které tvoří platformu pro digitální reklamu nazvanou Lokni iCLV.

Tato síť momentálně zahrnuje 66 zařízení na 54 fakultách po celé České republice, a stále se rozšiřuje. Co je však ještě zajímavější, je to, že tato síť vytvořila komunitu více než 60 000 studentů.

Týdenní podcast UPdate

Precizní cílení reklamy

Lokni iCLV umožňuje reklamním zadavatelům přesně zacílit komunikaci s jejich cílovou skupinou. Toto cílení se děje na základě výběru konkrétních fakult, kolejí a kampusů, kde chce zadavatel svou kampaň zrealizovat. To znamená maximální efektivitu v oslovení dané cílové skupiny.

LCD displeje na automatech jsou v provozu nepřetržitě, a díky tomu jsou vždy na očích uživatelů. Každý, kdo si čepuje filtrovanou vodu do vlastní lahve, má možnost reklamu vidět. Tato skutečnost ještě zvýrazňuje čas, který uživatelé tráví u automatů – průměrně čtyřicet vteřin. To znamená, že reklama má dostatek času, aby oslovila a zaujala cílovou skupinu.

Firmy, které využívají Lokni iCLV pro reklamu, nejenže kofinancují provoz této sítě, ale také poskytují filtrovanou vodu zdarma studentům. Tato kombinace vytváří pozitivní vztah mezi studenty a značkou a zvyšuje účinnost reklamy.

Zdroj: Lokni

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Appku Lokni používá více než 60 000 studentů

Součástí této platformy je také mobilní aplikace Lokni, kterou denně používá více než 60 000 studentů. Zadavatelé mohou využívat reklamní bannery a interagovat s uživateli, což zahrnuje sbírání zpětné vazby. Lokni iCLV umožňuje vyhodnocení počtu zobrazení a prokliků, které překonávají standardy pro online reklamu.

S průměrným proklikovým poměrem nad 4 % je jasné, že Lokni iCLV se vyrovnává i s reklamou na sociálních sítích jako Facebook nebo LinkedIn.

Startup Lokni přináší inovativní způsob, jak oslovit studenty na vysokých školách pomocí digitální reklamy. Jejich síť stanic na filtrovanou vodu s LCD displeji nabízí efektivní a cílený způsob reklamy, který pomáhá firmám komunikovat se svými cílovými zákazníky. Toto řešení ukazuje, jak je možné propojit služby s reklamou a přinést přidanou hodnotu studentům i firmám.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Hebe spouští mobilní aplikaci s řadou výhod pro své zákazníky
2 min. doba čtení

Hebe spouští mobilní aplikaci s řadou výhod pro své zákazníky

Koncem minulého roku vstoupila společnost Hebe, internetový obchod s kosmetikou, na český trh. Nyní uvádí aplikaci, která nabízí svým zákazníkům pohodlné nakupování kosmetických produktů prostřednictvím chytrých telefonů. Spuštění české verze mobilní aplikace je strategickým krokem společnosti k posílení své pozice na zdejším trhu. Zájemci si ji mohou stáhnout zdarma pro zařízení s operačními systémy Android i iOS.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+