2min. doba čtení

Infografika

Zaujmout pozornost lidí je v dnešní době stále těžší. Jedním z účinných prostředků, jak na to, je infografika.

Zaujmout pozornost lidí je v dnešní době stále těžší. Jedním z účinných prostředků, jak na to, je infografika. Jde o obrázek, ve kterém rozebíráte určité informace. Může jít jednodušší nebo těžší témata, návody, triky či rady.

Lidé ji mají rádi

Lidé mají infografiky velmi rádi. V příjemně zpracovaném obrázku najdou vždy zajímavé informace. Dokonce některá náročná témata se prostřednictvím ní dají vysvětlit mnohem jednodušeji.

V infografice nejčastěji pracujete s grafy, tabulkami nebo různými vzorci. Víc pozornosti se věnuje celkovému zpracování než slovům.

Důležité je vybrat správnou kombinaci barev, která lidi přitáhne. V rámci ní nezapomínejte ani na barvu písma. Text by měl být snadno čitelný a dobře viditelný.

Vizuální obsah má víc pozornosti

A proč je infografika tak oblíbená? Vizuální obsah má dnes mnohem víc pozornosti než text. Ne každý si najde čas přečíst dlouhý, několikastránkový článek.

Infografika představuje něco, co za krátkou dobu vysvětlí i náročnější témata. Kromě textu nabízí grafy, statistiky či srovnání.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek