2min. doba čtení

Infografika

Zaujmout pozornost lidí je v dnešní době stále těžší. Jedním z účinných prostředků, jak na to, je infografika.

Zaujmout pozornost lidí je v dnešní době stále těžší. Jedním z účinných prostředků, jak na to, je infografika. Jde o obrázek, ve kterém rozebíráte určité informace. Může jít jednodušší nebo těžší témata, návody, triky či rady.

Lidé ji mají rádi

Lidé mají infografiky velmi rádi. V příjemně zpracovaném obrázku najdou vždy zajímavé informace. Dokonce některá náročná témata se prostřednictvím ní dají vysvětlit mnohem jednodušeji.

V infografice nejčastěji pracujete s grafy, tabulkami nebo různými vzorci. Víc pozornosti se věnuje celkovému zpracování než slovům.

Důležité je vybrat správnou kombinaci barev, která lidi přitáhne. V rámci ní nezapomínejte ani na barvu písma. Text by měl být snadno čitelný a dobře viditelný.

Vizuální obsah má víc pozornosti

A proč je infografika tak oblíbená? Vizuální obsah má dnes mnohem víc pozornosti než text. Ne každý si najde čas přečíst dlouhý, několikastránkový článek.

Infografika představuje něco, co za krátkou dobu vysvětlí i náročnější témata. Kromě textu nabízí grafy, statistiky či srovnání.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+