1min. doba čtení

Inca Collagen a jeho CEO o beauty byznysu s obratem pár milionů € (Romana Ljubasová – Inca Collagen)

Trh s kolenovými prášky dalšími doplňky je poměrně znám. Různá doporučení od celebrit či různé kauzy mu ale na popularitě příliš nepřidala. Dělat produkty kvalitně a poctivě je však jiná písnička. V čem se liší Inca Collagen od konkurence, proč jim stačí v portfoliu pouze jeden produkt a jaké retenční nástroje využívají nám do studia Ecommerce Bridge přišla popovídat jeho zakladatelka Romana Ljubasová.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:27 Proč se trh s kolagenem v posledních letech tolik saturoval?
    • 04:18 V Asii byly v tomto segmentu opravdu tak napřed?
    • 05:04 Společnost vznikla v roce 2015, co bylo inspirací k jejímu vzniku?
    • 06:25 Kde se byznys nachází dnes?
    • 07:54 Jaké všechny trhy obsluhuje Inca Collagen?
    • 10:05 Kolikrát si člověk retenčně kupuje produkty?
    • 12:04 Jaké retenční nástroje využívají v byznysu?
    • 17:56 Jaký je poměr prodeje přes vlastní e-shop a ostatní kanály?
    • 20:35 Rozdíl ve výrobě oproti konkurenci?
    • 26:34 Proč se nerozšiřuje portfolio produktů?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+