2 min. doba čtení

Hvězda startupu Virgio zhasla. Během jednoho roku zmizely miliony a sen o rychlé módě

Podle dvou zdrojů zvažuje Virgio, startup založený bývalým šéfem společnosti Myntra Amarem Nagaramem, necelý rok po získání milionů od investorů ukončení své činnosti. Před rokem byl startup oceněn na více než 160 milionů dolarů.

Hvězda startupu Virgio zhasla. Během jednoho roku zmizely miliony a sen o rychlé módě

Fast fashion Virgio změnil rétoriku

Společnost Virgio v pondělí zdůraznila, že se zaměřuje na udržitelné odívání a že zjistila, že rychlá móda je “škodlivá”. Právě tato platforma měla být černým koněm inovací v segmentu rychlé módy. Dva investoři, kteří hovořili pod podmínkou anonymity, však uvedli, že Virgio ukončí činnost.

“Značka rychlé módy, kterou jste milovali, již není k dispozici,” uvedla společnost Virgio na svých internetových stránkách.

Nagaram, zakladatel a generální ředitel společnosti Virgio, ve zvláštně formulovaném příspěvku na LinkedIn napsal: “Nikdy by mě nenapadlo, že přesně za rok od spuštění Virgia dojdeme na tuto křižovatku.” Tento krok označil za “bod obratu” pro startup.

Virgio získalo loni v prosinci 37 milionů dolarů v rámci financování série A od investorů včetně Prosus Ventures, Accel a Alpha Wave Global. Toto kolo ocenilo startup na 161 milionů dolarů.

Tento startup se proslavil inovativním zdokonalováním postupů při navrhování, výrobě a získávání oděvů, aby snáze vyhověl potřebám generace Z a mileniálů. Katalog společnosti Virgio obsahoval rozsáhlý výběr v kategoriích oděvů pro volný čas a tradičních oděvů, přičemž každý týden přibývaly nové přírůstky.

Podle platformy SensorTower však měla společnost Virgio méně než 30 000 denně aktivních uživatelů. Zakladatel společnosti Nagaram zatím na dotazy médií neodpověděl.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+