2 min. doba čtení

Hvězda startupu Virgio zhasla. Během jednoho roku zmizely miliony a sen o rychlé módě

Podle dvou zdrojů zvažuje Virgio, startup založený bývalým šéfem společnosti Myntra Amarem Nagaramem, necelý rok po získání milionů od investorů ukončení své činnosti. Před rokem byl startup oceněn na více než 160 milionů dolarů.

Hvězda startupu Virgio zhasla. Během jednoho roku zmizely miliony a sen o rychlé módě

Fast fashion Virgio změnil rétoriku

Společnost Virgio v pondělí zdůraznila, že se zaměřuje na udržitelné odívání a že zjistila, že rychlá móda je „škodlivá“. Právě tato platforma měla být černým koněm inovací v segmentu rychlé módy. Dva investoři, kteří hovořili pod podmínkou anonymity, však uvedli, že Virgio ukončí činnost.

„Značka rychlé módy, kterou jste milovali, již není k dispozici,“ uvedla společnost Virgio na svých internetových stránkách.

Nagaram, zakladatel a generální ředitel společnosti Virgio, ve zvláštně formulovaném příspěvku na LinkedIn napsal: „Nikdy by mě nenapadlo, že přesně za rok od spuštění Virgia dojdeme na tuto křižovatku.“ Tento krok označil za „bod obratu“ pro startup.

Virgio získalo loni v prosinci 37 milionů dolarů v rámci financování série A od investorů včetně Prosus Ventures, Accel a Alpha Wave Global. Toto kolo ocenilo startup na 161 milionů dolarů.

Tento startup se proslavil inovativním zdokonalováním postupů při navrhování, výrobě a získávání oděvů, aby snáze vyhověl potřebám generace Z a mileniálů. Katalog společnosti Virgio obsahoval rozsáhlý výběr v kategoriích oděvů pro volný čas a tradičních oděvů, přičemž každý týden přibývaly nové přírůstky.

Podle platformy SensorTower však měla společnost Virgio méně než 30 000 denně aktivních uživatelů. Zakladatel společnosti Nagaram zatím na dotazy médií neodpověděl.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Influenceři chtějí férovou odměnu a tvůrčí svobodu, ne slavné značky
4 min. doba čtení

Influenceři chtějí férovou odměnu a tvůrčí svobodu, ne slavné značky

Značky, které se snaží spolupracovat s influencery, často míjejí podstatu. Nový výzkum ukazuje, že influenceři kladou mnohem větší důraz na sdílené hodnoty a jasné finanční podmínky než na to, zda jde o známou značku. A chtějí mít také slovo v kreativitě – což jim většina firem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge