
Fast fashion Virgio změnil rétoriku
Společnost Virgio v pondělí zdůraznila, že se zaměřuje na udržitelné odívání a že zjistila, že rychlá móda je “škodlivá”. Právě tato platforma měla být černým koněm inovací v segmentu rychlé módy. Dva investoři, kteří hovořili pod podmínkou anonymity, však uvedli, že Virgio ukončí činnost.
“Značka rychlé módy, kterou jste milovali, již není k dispozici,” uvedla společnost Virgio na svých internetových stránkách.
Nagaram, zakladatel a generální ředitel společnosti Virgio, ve zvláštně formulovaném příspěvku na LinkedIn napsal: “Nikdy by mě nenapadlo, že přesně za rok od spuštění Virgia dojdeme na tuto křižovatku.” Tento krok označil za “bod obratu” pro startup.
Virgio získalo loni v prosinci 37 milionů dolarů v rámci financování série A od investorů včetně Prosus Ventures, Accel a Alpha Wave Global. Toto kolo ocenilo startup na 161 milionů dolarů.
Tento startup se proslavil inovativním zdokonalováním postupů při navrhování, výrobě a získávání oděvů, aby snáze vyhověl potřebám generace Z a mileniálů. Katalog společnosti Virgio obsahoval rozsáhlý výběr v kategoriích oděvů pro volný čas a tradičních oděvů, přičemž každý týden přibývaly nové přírůstky.
Podle platformy SensorTower však měla společnost Virgio méně než 30 000 denně aktivních uživatelů. Zakladatel společnosti Nagaram zatím na dotazy médií neodpověděl.