1min. doba čtení

Hodinkový byznys s obratem 12 milionů eur v 5 zemích střední Evropy (Andrej Chudý, TimeStore)

Andrej Chudý je CEO e-shopu TimeStore, který se několik let věnuje především prodeji hodinek, ale už i doplňkového zboží, na několika trzích ve střední Evropě s opravdu výborným obratem. V rozhovoru nám vyprávěl, jak byznys s hodinkami reálně funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:15 Kolik objednávek a v jakých zemích TimeStore udělá?
  • 02:17 Jak to, že jsou momentálně silnější na zahraničních trzích?
  • 04:01 Nakolik ovlivnila jejich prodeje pandemie koronaviru?
  • 07:14 Jakým způsobem rozšiřovali sortiment o doplňkové zboží?
  • 10:04 A proč vlastně na začátku začaly prodávat právě hodinky?
  • 11:33 Co je největší achillova pata byznysu TimeStore?
  • 13:51 Využívají k prodeji i marketplace?
  • 15:20 Na jaké úrovni je spolupráce s jednotlivými značkami hodinek?
  • 19:10 Co je podle Andreje největší přidaná hodnota e-shopu?
  • 22:28 Které marketingové kanály a kampaně fungují nejlépe?
  • 23:26 Jak často se zákazníci vracejí na TimeStore?
  • 27:37 Jaké má TimeStore plány do budoucna?
  • 28:33 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články