





V rozhovoru se dozvíte:
- 01:15 Kolik objednávek a v jakých zemích TimeStore udělá?
- 02:17 Jak to, že jsou momentálně silnější na zahraničních trzích?
- 04:01 Nakolik ovlivnila jejich prodeje pandemie koronaviru?
- 07:14 Jakým způsobem rozšiřovali sortiment o doplňkové zboží?
- 10:04 A proč vlastně na začátku začaly prodávat právě hodinky?
- 11:33 Co je největší achillova pata byznysu TimeStore?
- 13:51 Využívají k prodeji i marketplace?
- 15:20 Na jaké úrovni je spolupráce s jednotlivými značkami hodinek?
- 19:10 Co je podle Andreje největší přidaná hodnota e-shopu?
- 22:28 Které marketingové kanály a kampaně fungují nejlépe?
- 23:26 Jak často se zákazníci vracejí na TimeStore?
- 27:37 Jaké má TimeStore plány do budoucna?
- 28:33 Závěr