|
1 min. doba čtení

Hodinkový byznys s obratem 12 milionů eur v 5 zemích střední Evropy (Andrej Chudý, TimeStore)

Andrej Chudý je CEO e-shopu TimeStore, který se několik let věnuje především prodeji hodinek, ale už i doplňkového zboží, na několika trzích ve střední Evropě s opravdu výborným obratem. V rozhovoru nám vyprávěl, jak byznys s hodinkami reálně funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Hodinkový byznys s obratem 12 milionů eur v 5 zemích střední Evropy (Andrej Chudý, TimeStore)

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:15 Kolik objednávek a v jakých zemích TimeStore udělá?
  • 02:17 Jak to, že jsou momentálně silnější na zahraničních trzích?
  • 04:01 Nakolik ovlivnila jejich prodeje pandemie koronaviru?
  • 07:14 Jakým způsobem rozšiřovali sortiment o doplňkové zboží?
  • 10:04 A proč vlastně na začátku začaly prodávat právě hodinky?
  • 11:33 Co je největší achillova pata byznysu TimeStore?
  • 13:51 Využívají k prodeji i marketplace?
  • 15:20 Na jaké úrovni je spolupráce s jednotlivými značkami hodinek?
  • 19:10 Co je podle Andreje největší přidaná hodnota e-shopu?
  • 22:28 Které marketingové kanály a kampaně fungují nejlépe?
  • 23:26 Jak často se zákazníci vracejí na TimeStore?
  • 27:37 Jaké má TimeStore plány do budoucna?
  • 28:33 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Utratíte tisíce na brand? Toto je důvod, proč vám to (možná) nefunguje… (Lukáš Bednár)
2 min. doba čtení

Utratíte tisíce na brand? Toto je důvod, proč vám to (možná) nefunguje… (Lukáš Bednár)

Myslíte si, že na budování značky potřebujete miliony korun a tým kreativců z reklamy? Omyl. V tomto rozhovoru zjistíte, proč se do brandových kampaní vyplatí investovat i s menším rozpočtem a jak je nastavit tak, aby skutečně přinášely výsledky. Odhalujeme mýty o impresích, CTR a „mrtvých médiích“, ukazujeme, proč televize stále funguje, a co dnes […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Ecommerce Bridge UPDATE 24/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 24/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)
1 min. doba čtení

Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)

Jak by vypadal váš e-shop, kdybyste zákazníkovi nabídli kolo za 4 000 € na splátky jediným kliknutím, peníze měli hned na účtu a ještě na tom sami vydělali? V nejnovějším rozhovoru rozebíráme bránu Tatra Pay Plus, která schválí úvěr až do 40 000 € během několika sekund, pošle celou částku obchodníkovi bez rizika a chystá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+