2 min. doba čtení

H&M začíná ve svých obchodech prodávat oblečení z druhé ruky. Blíží se konec “bezejmenných” secondhandů?

H&M začleňuje do své maloobchodní strategie zboží z druhé ruky.

H&M začíná ve svých obchodech prodávat oblečení z druhé ruky. Blíží se konec “bezejmenných” secondhandů?

Po nedávném partnerství se společností ThredUp, která se specializuje na second handy, značka nedávno zrekonstruovala jednu ze svých vlajkových prodejen v Evropě, konkrétně v Barceloně, a vytvořila nový koncept prodejny se speciální sekcí second hand oblečení.

Konceptem secondhandu se začíná zabývat několik velkých značek. Zaměřují se především na oběhové hospodářství.

Týdenní podcast UPdate

První prostor věnovaný oblečení z druhé ruky

V prvním patře svého obchodu na Paseo de Gracia zřídila značka prostor o rozloze 16 m² nazvaný “H&M Pre-Loved”.

Kolekce oblečení z druhé ruky zahrnuje více než 350 kusů od jiných značek, které nejsou součástí skupiny, a je každý týden obnovována, aby zákazníkům přinesla nové kousky a doplnila zásoby.

Připomeňme, že zpráva společnosti H&M “Sustainability Disclosure” předložená v roce 2022 zmiňuje přechod na oběhové hospodářství.

Důraz na zákaznickou zkušenost

Kromě vývoje nabídky šetrné k životnímu prostředí chce H&M zlepšit zákaznickou zkušenost prostřednictvím technologických inovací.

Testovací kabinky byly vybaveny technologiemi, které kromě přidání interaktivních virtuálních figurín přidávají sociální funkce a vizuální efekty. Ta využívá rozšířenou realitu a její integraci do chytrých telefonů, takže zákazníci mohou vidět, jak se oblečení této značky nosí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+