
Po nedávném partnerství se společností ThredUp, která se specializuje na second handy, značka nedávno zrekonstruovala jednu ze svých vlajkových prodejen v Evropě, konkrétně v Barceloně, a vytvořila nový koncept prodejny se speciální sekcí second hand oblečení.
Konceptem secondhandu se začíná zabývat několik velkých značek. Zaměřují se především na oběhové hospodářství.
První prostor věnovaný oblečení z druhé ruky
V prvním patře svého obchodu na Paseo de Gracia zřídila značka prostor o rozloze 16 m² nazvaný “H&M Pre-Loved”.
Kolekce oblečení z druhé ruky zahrnuje více než 350 kusů od jiných značek, které nejsou součástí skupiny, a je každý týden obnovována, aby zákazníkům přinesla nové kousky a doplnila zásoby.
Připomeňme, že zpráva společnosti H&M “Sustainability Disclosure” předložená v roce 2022 zmiňuje přechod na oběhové hospodářství.
Důraz na zákaznickou zkušenost
Kromě vývoje nabídky šetrné k životnímu prostředí chce H&M zlepšit zákaznickou zkušenost prostřednictvím technologických inovací.
Testovací kabinky byly vybaveny technologiemi, které kromě přidání interaktivních virtuálních figurín přidávají sociální funkce a vizuální efekty. Ta využívá rozšířenou realitu a její integraci do chytrých telefonů, takže zákazníci mohou vidět, jak se oblečení této značky nosí.