2 min. doba čtení

Heureka spustila interní systém pro oznamování protiprávního jednání

Zaměstnanci českého nákupního rádce Heureka mají možnost využít interní systém k ohlášení chování nebo situací, o kterých se domnívají, že během nich došlo ze strany zaměstnanců nebo členů orgánů společnosti k rozporu s platnými právními předpisy.

Heureka spustila interní systém pro oznamování protiprávního jednání

Cílem systému, který Heureka spustila, je zajistit ochranu oznamovatelům a všechna oznámení prošetřit. Když společnost potvrdí oprávněnost oznámení, provede nápravu.

“Mezi naše hodnoty patří férovost a také respekt. Právě firemní kultura a pozitivní naladění, příjemná spolupráce napříč týmy je pro Heureku už roky signifikantní, což si samozřejmě chceme zachovat. S tím, ak se počet našich zaměstnanců zvyšuje, jsme potřebovali najít způsob, který snadno využije každý. A nám umožní podchytit jakékoliv chování, které je v rozporu s platnou legislativou,” říká Tomáš Braverman, generální ředitel Heureka Group.

Oznámení písemně nebo hlasovou zprávou

Zaměstnanci mohou oznámení podat v interním systému písemně nebo hlasovou zprávou. Pak se jím bude zabývat pověřená osoba. Mezi témata, kterými se whistleblowing zabývá, je například braní úplatků a korupce, sexuální obtěžování, porušování práv spotřebitelů, ohrožení životního prostředí nebo ohrožení života či zdraví jednotlivce. U důvodných a závažných případů společnost zajistí nápravné opatření. Hlášené případy a následná opatření platí pro všechny zaměstnance, včetně členů představenstva společnosti.

„Každou iniciativu o zdravém pracovní prostředí vítáme. Nicméně také věřím, že zaměstnanci nebudou mít potřebu systém ve velké míře využívat, protože se v naší firmě cítí dobře a nikdo je neohrožuje. Je však nesmírně důležité, že tu možnost mají,” uzavírá Tomáš Braverman.

Credit: Zboziaprodej.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vyzkoušejte automatické bidování s nástrojem Beed
2 min. doba čtení

Vyzkoušejte automatické bidování s nástrojem Beed

Neztrácejte čas ručním bidováním a využijte efektivní propagaci svých produktů. Nejen, že vám přivede relevantní zákazníky, ale budete mít své náklady pod dohledem. Na Heurece můžete pro automatické bidování využít hned několik nástrojů. Jedním z nich je Beed, o kterém si v tomto článku povíme více.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+