Největší e-shop s fitness sortimentem v našem regionu naplno vytěžil Black Friday – společnosti se podařilo prodat rekordní milion kusů produktů a dosáhnout meziroční nárůst o 76 %.
O růstu firmy jsme si popovídali s Daliborem Cicmanem, zakladatelem a CEO značky GymBeam v našem studiu.
V novém roce se společnost chce soustředit především na upevňování pozice na již existujících trzích. Český a slovenský trh jsou nejsilnější a zaměří se i na nejnovější trh v Itálii a DACH region. Největší změny značku čekají v oblasti logistiky. GymBeam chce dominovat s 5 logistickými centry a novým unikátním autostorem v Košicích. Investice za téměř 147 milionů korun by měla zastřešit automatizaci až 80 % objednávek. Firma díky tomu chce soustředit více pracovní síly na sofistikovanější práci, než je expedice. Navíc je v plánu otevření skladu v Itálii.
E-shop plný vlastní značky
GymBeam má ve svém portfoliu více než 120 značek a tisíce produktů, až 80 % sortimentu tvoří jejich vlastní značka. Nabízí se navýšení čísla, no CEO GymBeamu Dalibor Cicman to pro letošek nevnímá jako prioritu. “Jsme schopni přirozeně zvyšovat podíl našich vlastních produktů. Zákazníci se k nám vrací a my můžeme nejen predikovat, jaké produkty si vyberou, ale hlavně upravovat produkty přímo podle jejich potřeb. Jako strategickou prioritou tak stále vnímáme spokojenost zákazníků, ta je pro nás vždy na prvním místě.” uzavírá Cicman.
Nejčerstvější rozhovor s Mariánem Greššákem z GymBeamu se zaměřuje na důležitost videoprodukce značky, díky které roste.