2 min. doba čtení

GymBeam v objemovce. Narostl zejména díky Black Friday

Značka GymBeam se v e-commerce skloňuje víc a víc. Rok 2023 byl bezpochyby rekordní – kromě obratu přes 4 miliardy korun dosáhla meziroční růst 60 % a přízeň jí vyslovilo 1,5 milionů nových zákazníků. Co chystá do nového roku?

GymBeam v objemovce. Narostl zejména díky Black Friday
Zdroj: GymBeam

Největší e-shop s fitness sortimentem v našem regionu naplno vytěžil Black Friday – společnosti se podařilo prodat rekordní milion kusů produktů a dosáhnout meziroční nárůst o 76 %.

O růstu firmy jsme si popovídali s Daliborem Cicmanem, zakladatelem a CEO značky GymBeam v našem studiu.

|

V novém roce se společnost chce soustředit především na upevňování pozice na již existujících trzích. Český a slovenský trh jsou nejsilnější a zaměří se i na nejnovější trh v Itálii a DACH region. Největší změny značku čekají v oblasti logistiky. GymBeam chce dominovat s 5 logistickými centry a novým unikátním autostorem v Košicích. Investice za téměř 147 milionů korun by měla zastřešit automatizaci až 80 % objednávek. Firma díky tomu chce soustředit více pracovní síly na sofistikovanější práci, než je expedice. Navíc je v plánu otevření skladu v Itálii.

E-shop plný vlastní značky

GymBeam má ve svém portfoliu více než 120 značek a tisíce produktů, až 80 % sortimentu tvoří jejich vlastní značka. Nabízí se navýšení čísla, no CEO GymBeamu Dalibor Cicman to pro letošek nevnímá jako prioritu. “Jsme schopni přirozeně zvyšovat podíl našich vlastních produktů. Zákazníci se k nám vrací a my můžeme nejen predikovat, jaké produkty si vyberou, ale hlavně upravovat produkty přímo podle jejich potřeb. Jako strategickou prioritou tak stále vnímáme spokojenost zákazníků, ta je pro nás vždy na prvním místě.” uzavírá Cicman.

Nejčerstvější rozhovor s Mariánem Greššákem z GymBeamu se zaměřuje na důležitost videoprodukce značky, díky které roste.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+