2 min. doba čtení

GymBeam je součástí kampaně Air Bank. Společně do hlavní role obsadili známého influencera

GymBeam a Air Bank spojují síly. V nové kampani, která představuje čerstvé odměny v aplikaci My Air, se objevuje jeden z GymBeam předních influencerů. Množství výhod, které na zákazníky Air Bank v aplikaci čeká, se rozšířilo o slevu právě na GymBeam produkty. V novém spotu se tak vedle Nikolaose Macha objevuje i Immanuel Adenubi.

GymBeam je součástí kampaně Air Bank. Společně do hlavní role obsadili známého influencera

GymBeam sleva pro zákazníky Air Bank

“Když tě má banka ráda, spojí se s GymBeam, aby tě společně odměnili. Založ si účet u Air Bank a získej slevu 20 % na nákup v minimální hodnotě 1 200 Kč na GymBeam.” zní video spotem, který momentálně běží na všech online platformách. Ten vznikl pod taktovkou známého režiséra a producenta Jana Stracha a v hlavní roli se v něm objevuje právě Adenubi. S GymBeam již dlouhodobě spolupracuje nejen jako influencer, ale například moderuje i pořady v karlínském Fitness Hubu, který je srdcem společnosti. Jeho obsazení tak bylo jasnou volbou. 

To ostatně potvrzuje i Maria Cicmanová, CMO GymBeam: “ Při výběru hereckého obsazení jsme společně s Air Bank sáhli do řad našich GymBeam influencerů a skvěle tak propojili oba brandy. Jsme rádi za spojení se značkou, která má stejně jako my prioritu v zákaznické spokojenosti.“

GymBeam si pochvaluje spolupráce s firmami, které vyznávají stejné hodnoty a jsou orientovány primárně na spokojenost svých zákazníků. Již má v Čechách za sebou několik takových úspěšných kampaní a i v budoucnu můžeme podobná propojení očekávat. 

|

 

GymBeam je s obratem 105 milionů eur za rok 2022 největším fitness e-shopem v regionu CEE. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Není to jen postavička. Průzkum ukazuje 5 důvodů, proč maskot v e-commerce funguje
3 min. doba čtení

Není to jen postavička. Průzkum ukazuje 5 důvodů, proč maskot v e-commerce funguje

Značky bojují o každou sekundu pozornosti. Sázet na výhodnou cenu či poutavý claim nemusí stačit. A z dlouhodobého hlediska se to určitě nevyplatí. Lidé si pamatují příběhy, emoce a především tváře. I když jsou animované. Právě to dělá z maskota nenápadného, ale velmi účinného hráče v marketingové strategii. Podle nejnovějšího průzkumu MNForce hraje maskot při […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+