1 min. doba čtení

Googlene na ústupu, testování Reels před publikací a kde je vaše zásilka? | MUDROVAČKA 06/2024

Před prázdninami se toho událo mnoho a v nejnovějším díle Mudrovačky jsme rozebrali skutečně pestré témata. Proč je vyhledávání informací na Google při mladší generaci na ústupu, jak můžete otestovat vaše Reelska před publikací, zda bude live shopping nová éra e-commerce iv Evropě nebo přehlednější navazování spolupráce na Instagramu díky Creator Insights. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 02:00 Googlenení na ústupu. Informace vyhledáváme přes sociální sítě
  • 05:31 Zákazníkům vadí, když nemají přehled o doručení zásilky
  • 08:36 Otestuje vaše Reels před zveřejněním.
  • 12:19 Pinterest začal zobrazovat produkty na personalizovaném pozadí.
  • 14:48 Bude live shopping novou érou e-commerce?
  • 17:44 Přehlednější navazování spolupráce na Instagramu díky Creator Insights
  • 19:42 Cenové srovnávače pod Axel Springer končí
  • 22:23 Meta představila nové možnosti, jak se značky mohou spojit se zákazníky
  • 25:03 Co se můžeme naučit z průzkumu o přeshraničních e-shopech
  • 27:19 LinkedIn vylepšuje premium balíček pro malé a střední firmy
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+