Googlene na ústupu, testování Reels před publikací a kde je vaše zásilka? | MUDROVAČKA 06/2024
Před prázdninami se toho událo mnoho a v nejnovějším díle Mudrovačky jsme rozebrali skutečně pestré témata. Proč je vyhledávání informací na Google při mladší generaci na ústupu, jak můžete otestovat vaše Reelska před publikací, zda bude live shopping nová éra e-commerce iv Evropě nebo přehlednější navazování spolupráce na Instagramu díky Creator Insights. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!
Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀
Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]
Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]