
Google představuje funkci „Instant Deals“, která nabízí možnost uzavírat nabídky s předními vydavateli přímo z rozhraní Display & Video 360. Patří mezi ně platformy jako Disney, Paramount, NBCUniversal a Warner Bros. Tento zjednodušený proces zvyšuje flexibilitu rozpočtu a nabízí marketérům větší kontrolu nad jejich reklamními strategiemi.
„Aby mohly agentury reagovat tak rychle, jak rychle reagují diváci streamingu, potřebují kromě kvalitního inventáře také flexibilitu. Proto představujeme Instant Deals – nový nástroj pro marketéry, který jim umožňuje konfigurovat přizpůsobené dohody s nejlepšími vydavateli přímo z rozhraní Display & Video 360, čímž se obejde složitý proces vyjednávání. Tento způsob nákupu je již dnes k dispozici pro vysoce účinná umístění na YouTube, jako je YouTube Select a Masthead. A brzy budou mít agentury přístup ke stejným umístěním s negarantovanými dohodami pro ještě větší flexibilitu rozpočtu. Kromě toho se okamžité dohody rozšiřují i mimo YouTube na velké vydavatele, jako je Disney,“ uvádí společnost ve vyjádření.
Přichází Commitment Optimizer
Kromě toho Google zavádí nový nástroj „Commitment Optimizer“. Ten slibuje, že zjednoduší proces optimalizace reklam a umožní marketérům přijímat rozhodnutí založená na datech a zlepšit tak výkonnost kampaní.
Mění se také ochrana údajů a transparentnost. Google zlepšuje proces porovnávání identit vydavatele a inzerenta (PAIR). Vytvořením otevřených standardů pro PAIR a přispěním protokolu PAIR do technické laboratoře IAB se společnost Google snaží poskytnout marketérům větší transparentnost a kontrolu nad jejich reklamními daty.
Je v tom aj AI
Není překvapením, že společnost do procesu tvorby reklamy začleňuje více umělé inteligence. Google AI pomáhá zjednodušit a zefektivnit nákup médií prostřednictvím služby Display & Video 360. Generativní umělá inteligence vytváří návrhy cílových skupin. Na základě popisu ideálního cílového publika je vytvořena „Audience Persona“. Tento nástroj pomáhá agenturám vybrat správné cílové skupiny a odhalit nová potenciální publika.
K dispozici je také nový nástroj Experiment center, který umožní marketérům testovat své strategie a využití umělé inteligence Google.
“Zjednodušený přístrojový panel nabízí okamžité a aktuální informace, které umožňují rychlé rozhodování na základě dat. Experiment center jde nad rámec konverzí a poskytuje komplexní pohled na celý funnel – od dosahu a růstu značky až po zapojení. Je to skvělý způsob, jak zjistit, jak si nové strategie poháněné umělou inteligencí stojí v porovnání s předchozími metodami, a pochopit dopad konsolidace nákupů streamingu v rámci jedné platformy.”