3 min. doba čtení

Google představil nové možnosti inzerce a slibuje revoluci v reklamě

Jednou z nejvýznamnějších novinek společnosti Google je rozšíření spolupráce s poskytovateli streamování. Tím se otevírají nové možnosti umístění reklamních kampaní, které firmám umožní získat zajímavější dosah.

Google představil nové možnosti inzerce a slibuje revoluci v reklamě
Zdroj: Depositphotos

Google představuje funkci „Instant Deals“, která nabízí možnost uzavírat nabídky s předními vydavateli přímo z rozhraní Display & Video 360. Patří mezi ně platformy jako Disney, Paramount, NBCUniversal a Warner Bros. Tento zjednodušený proces zvyšuje flexibilitu rozpočtu a nabízí marketérům větší kontrolu nad jejich reklamními strategiemi.

„Aby mohly agentury reagovat tak rychle, jak rychle reagují diváci streamingu, potřebují kromě kvalitního inventáře také flexibilitu. Proto představujeme Instant Deals – nový nástroj pro marketéry, který jim umožňuje konfigurovat přizpůsobené dohody s nejlepšími vydavateli přímo z rozhraní Display & Video 360, čímž se obejde složitý proces vyjednávání. Tento způsob nákupu je již dnes k dispozici pro vysoce účinná umístění na YouTube, jako je YouTube Select a Masthead. A brzy budou mít agentury přístup ke stejným umístěním s negarantovanými dohodami pro ještě větší flexibilitu rozpočtu. Kromě toho se okamžité dohody rozšiřují i mimo YouTube na velké vydavatele, jako je Disney,“ uvádí společnost ve vyjádření.

Přichází Commitment Optimizer

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Kromě toho Google zavádí nový nástroj „Commitment Optimizer“. Ten slibuje, že zjednoduší proces optimalizace reklam a umožní marketérům přijímat rozhodnutí založená na datech a zlepšit tak výkonnost kampaní.

Mění se také ochrana údajů a transparentnost. Google zlepšuje proces porovnávání identit vydavatele a inzerenta (PAIR). Vytvořením otevřených standardů pro PAIR a přispěním protokolu PAIR do technické laboratoře IAB se společnost Google snaží poskytnout marketérům větší transparentnost a kontrolu nad jejich reklamními daty.

Je v tom aj AI

Není překvapením, že společnost do procesu tvorby reklamy začleňuje více umělé inteligence. Google AI pomáhá zjednodušit a zefektivnit nákup médií prostřednictvím služby Display & Video 360. Generativní umělá inteligence vytváří návrhy cílových skupin. Na základě popisu ideálního cílového publika je vytvořena „Audience Persona“. Tento nástroj pomáhá agenturám vybrat správné cílové skupiny a odhalit nová potenciální publika.

K dispozici je také nový nástroj Experiment center, který umožní marketérům testovat své strategie a využití umělé inteligence Google.

„Zjednodušený přístrojový panel nabízí okamžité a aktuální informace, které umožňují rychlé rozhodování na základě dat. Experiment center jde nad rámec konverzí a poskytuje komplexní pohled na celý funnel – od dosahu a růstu značky až po zapojení. Je to skvělý způsob, jak zjistit, jak si nové strategie poháněné umělou inteligencí stojí v porovnání s předchozími metodami, a pochopit dopad konsolidace nákupů streamingu v rámci jedné platformy.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce
4 min. doba čtení

334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce

Za vůní kávy stojí moravská pražírna Johnny Coffee, kde se vše dělá s láskou, precizností a respektem k řemeslu. Každé zrnko prochází rukama zkušených pražičů, kteří pečlivě hlídají každý detail, od výběru plantáže až po finální pražení. Díky tomu vzniká káva, která má vyváženou chuť, plné aroma a jistotu čerstvosti v každém šálku. Johnny Coffee […]

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel