1min. doba čtení

Google Panda

Google Panda je algoritmus společnosti Google, který obsahuje množství vyhledávacích mechanismů. Jeho hlavním úkolem je rozlišit relevantnost stránky a vyřadit z vyhledávání ty stránky, které nemají žádnou hodnotu.

Google Panda je algoritmus společnosti Google, který obsahuje množství vyhledávacích mechanismů. Jeho hlavním úkolem je rozlišit relevantnost stránky a vyřadit z vyhledávání ty stránky, které nemají žádnou hodnotu. Google Panda odstavuje z vyhledávání stránky, které jsou nekvalitní, nemají žádný obsah nebo mají množství duplicit. Podle množství faktorů uděluje internetovým stránkám hodnocení, podle něhož se potom umísťují ve vyhledávačích.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+