2min. doba čtení

Google Maps vypočítají nejen kilometry, ale také cenu mýtného na trase

Mapy Google vám nyní pomohou lépe plánovat cestu díky nové funkci. Dokáže vypočítat mýtné na vaší trase. Můžete si tak vybrat levnější nebo bezplatnou trasu.

Google Maps vypočítají nejen kilometry, ale také cenu mýtného na trase

Google zatím mapuje mýtné ve čtyřech zemích

Mapy Google dosud zobrazovaly pouze to, zda je na dané trase mýtné, ale nyní vám zobrazí nejen cenu mýtného, ale také vypočítá náklady na mýtné. Nejnovější funkce je dostupná pro uživatele v USA, Indii, Japonsku a Indonésii, přičemž podpora dalších zemí je na cestě. Co se týče operačního systému, nová funkce je k dispozici v systémech iOS i Android.

Firma vybírá mýtné údaje od místních úřadů za téměř 2 000 silnic v těchto zemích. Vzhledem k rozsáhlé síti silnic v těchto regionech to není mnoho, ale je to alespoň začátek.

zdroj: Google

“Bereme v úvahu faktory, jako je to, zda máte či nemáte mýtnou kartu, jaký je den v týdnu, a také to, kolik bude stát mýtné v konkrétní době, kdy budete projíždět,” uvedla společnost v příspěvku na fóru.

“V nastavení máte možnost zobrazit ceny mýtného s mýtnou kartou nebo bez ní – v mnoha zeměpisných oblastech se cena liší podle použitého způsobu platby.” Přepínač pro zobrazení cen mýtného je ve výchozím nastavení zapnutý, ale můžete jej změnit v nabídce Nastavení > Navigace > Zobrazit ceny mýtného.

Společnost tuto funkci poprvé oznámila v dubnu. V posledních týdnech jsme však zaznamenali tweety o této funkci, které se rozšířily mezi uživatele. Nový příspěvek na fóru Mapy Google potvrzuje širší dostupnost.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek