2 min. doba čtení

Google Maps jako nová platforma pro objednávání jídla

Nizozemsko-britská společnost Just Eat Takeaway je nyní dostupná ve službě Order with Google v rámci Spojeného království. Spotřebitelé si nyní mohou objednávat přímo přes vyhledávání nebo Google Maps. Just Eat Takeaway prohlásila, že restaurace získají nové zákazníky a zvýší své příjmy. 

Google Maps jako nová platforma pro objednávání jídla

Just Eat Takeaway.com je přední světový marketplace s donáškou jídla, který spojuje miliony spotřebitelů a více než 580 000 restaurací ve 25 zemích. Na Slovensku tuto platformu známe jako Bistro.sk, v České republice své služby nenabízí.

Britové si budou moci vybrat z 25 tisíc restaurací 

Od roku 2020, po akvizici společnosti Grubhub, má Just Eat Takeaway více než 70 milionů aktivních zákazníků a tento počet neustále roste. Nejprve tuto službu testovali v rámci Německa. Nyní společnost Just Eat Takeaway oznámila možnost objednávky přes Order with Google i ve Spojeném království. Zda se tato služba v budoucnu rozšíří i na další trhy, zatím není známo. 

Na Slovensku tuto platformu známe jako Bistro.sk, v České republice své služby nenabízí.

Spotřebitelé ve Spojeném království si budou moci prostřednictvím nové funkce objednat z více než 25 000 restaurací. Namísto toho, aby navštívili aplikaci nebo webovou stránku Just Eat Takeaway, mohou si objednat jídlo přímo prostřednictvím vyhledávače Google a Google Maps. 

zdroj: Justeat

„Společnost Just Eat se zavázala podporovat své partnery, tedy restaurace, a jsem velmi rád, že služba Order with Google poskytuje další způsob, jak mohou získat ještě více zákazníků. Toto partnerství nám umožňuje i nadále poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší služby, jelikož poptávka po donášce jídla ve Spojeném království roste,“ říká Andrew Kenny, výkonný ředitel společnosti Just Eat Takeaway UK. 

Partnerské restaurace nečekají žádné dodatečné náklady.

Partnerské restaurace nečekají žádné dodatečné náklady spojené s touto novou službou. Objednávky zadané přes službu Order with Google bude i nadále vyřizovat společnost Just Eat Takeaway a k jejich zpracování služba vytvoří účty pro partnery food platformy. Platby se uskuteční prostřednictvím služby Google Pay a zákaznický servis bude  v režii Just Eat Takeaway. Zákazníci mohou využít e-mailový kontakt nebo kontaktovat přímo restauraci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe