1min. doba čtení

Google Analytics

Google Analytics je analytický nástroj, který je určený na sledování a vyhodnocování návštěvnosti internetových stránek a chování návštěvníků. Nabízí také komplexnější analýzu webu, jako například výkonnost online kampaní a návratnost investicí do reklamy.

Google Analytics je analytický nástroj, který je určený na sledování a vyhodnocování návštěvnosti internetových stránek a chování návštěvníků. Nabízí také komplexnější analýzu webu, jako například výkonnost online kampaní a návratnost investicí do reklamy. Funguje tak, že si uživatel nasadí na stránku měřicí kódy, které sledují pohyby a aktivitu na internetové stránce. Podle naměřených údajů může stránka zjistit, například odkud k nim přicházejí návštěvníci, kde je ztrácejí, zda se naplňují jejich stanovené cíle, případně informace o produktech, které jsou nejvyhledávanější, nejvýkonnější.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+