
Nový limit slaďuje Performance Max s vyhledávacími kampaněmi a poskytuje větší kontrolu nad zobrazováním reklam. Aktualizace se zavádí postupně a všem inzerentům by měla být dostupná v průběhu několika týdnů.
Pro online prodejce a značky využívající PMax tato změna přináší větší kontrolu nad cílením kampaní. Vyloučením většího počtu nerelevantních nebo neefektivních vyhledávání mohou inzerenti optimalizovat výdaje na reklamu a přesněji zacílit svou cílovou skupinu bez negativního dopadu na výkonnost kampaně.
Negativní klíčová slova v PMax s mírou
Ginny Marvin, zástupkyně Google Ads Liaison, upozorňuje, že i při vyšším limitu by inzerenti měli negativní klíčová slova používat uvážlivě.
Google doporučuje při optimalizaci kampaní využívat i další nástroje:
- Vyloučení značek, aby se reklamy nezobrazovaly při nechtěných vyhledáváních souvisejících se značkou.
- Negativní klíčová slova na úrovni účtu pro širší kontrolu nad všemi kampaněmi.
- Prioritizaci klíčových slov pro přesnější umístění reklam.
Příliš agresivní vylučování výrazů může omezit automatizaci PMax a negativně ovlivnit počet konverzí.
Google zároveň avizoval další vylepšení v oblasti seznamů negativních klíčových slov pro PMax, která by měla být představena ještě tento rok. Sledujte nás i nadále, aby vám neunikly nové aktualizace.