2min. doba čtení

Glami má nového generálního ředitele

Marketplace Glami jedním z předních vyhledávačů módy. Je součástí investiční skupiny Miton a působí ve 14 zemích. Společnost Glami včera oznámila oznámila nástup nového CEO.

Glami má nového generálního ředitele

Změna ve vedení je v souladu s vizí společnosti

Novým generálním ředitelem se stal Ján Kešelák (na snímku). Ve společnosti dosud působil na pozici Chief Revenue Officer. Pomáhal například při expanzi na nové trhy nebo při integraci poslední italské akvizice.  

„Změna vedení odpovídá krátkodobé a dlouhodobé vizi vyhledávače módy, kterou je úspěšné dokončení integrace italského Stileo v nejbližším období. Společnost Glami získala strategického hráče s 30členným týmem na jaře letošního roku a právě Kešelák se postaral o integraci v rámci rozvoje marketingového a obchodního týmu. Kromě toho má zkušenosti s předchozí expanzí společnosti Glami do sedmi zemí včetně Chorvatska, Slovinska a Pobaltí.”

„Úkolem nového CEO bude dokončit transformaci společnosti v přední platformu pro vyhledávání módy založenou na hyperpersonalizaci a umělé inteligenci,” uvedla společnost.

Tomáš Hodboď zůstává členem představenstva

Zakladatel společnosti Glami a partner společnosti Miton Tomáš Hodboď povede nový investiční fond Glami Ventures. Glami Ventures bude v prvním roce investovat 5 milionů eur do rozvoje umělé inteligence v oblasti e-commerce. Podpoří projekty zaměřené na usnadnění výběru a nákupu zboží online, jakož i projekty oběhového hospodářství. „Budu nadále podporovat společnost Glami jako člen představenstva a zároveň pomáhat při hledání strategických a investičních projektů ve společnosti Glami Ventures,“ uvedl Hodboď.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků
4min. doba čtení

E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků

Českou e-commerce, která v posledních dvou letech zaznamenala výrazný pokles, čeká letos oživení a návrat k udržitelnému růstu. Největší podíl na tržbách pochopitelně vykazuje dražší zboží z kategorií jako elektronika, nářadí či stavební materiály, jak vyplynulo z analýzy společnosti Upgates.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+