2 min. doba čtení

Glami má nového generálního ředitele

Marketplace Glami jedním z předních vyhledávačů módy. Je součástí investiční skupiny Miton a působí ve 14 zemích. Společnost Glami včera oznámila oznámila nástup nového CEO.

Glami má nového generálního ředitele

Změna ve vedení je v souladu s vizí společnosti

Novým generálním ředitelem se stal Ján Kešelák (na snímku). Ve společnosti dosud působil na pozici Chief Revenue Officer. Pomáhal například při expanzi na nové trhy nebo při integraci poslední italské akvizice.  

„Změna vedení odpovídá krátkodobé a dlouhodobé vizi vyhledávače módy, kterou je úspěšné dokončení integrace italského Stileo v nejbližším období. Společnost Glami získala strategického hráče s 30členným týmem na jaře letošního roku a právě Kešelák se postaral o integraci v rámci rozvoje marketingového a obchodního týmu. Kromě toho má zkušenosti s předchozí expanzí společnosti Glami do sedmi zemí včetně Chorvatska, Slovinska a Pobaltí.“

„Úkolem nového CEO bude dokončit transformaci společnosti v přední platformu pro vyhledávání módy založenou na hyperpersonalizaci a umělé inteligenci,” uvedla společnost.

Tomáš Hodboď zůstává členem představenstva

Zakladatel společnosti Glami a partner společnosti Miton Tomáš Hodboď povede nový investiční fond Glami Ventures. Glami Ventures bude v prvním roce investovat 5 milionů eur do rozvoje umělé inteligence v oblasti e-commerce. Podpoří projekty zaměřené na usnadnění výběru a nákupu zboží online, jakož i projekty oběhového hospodářství. „Budu nadále podporovat společnost Glami jako člen představenstva a zároveň pomáhat při hledání strategických a investičních projektů ve společnosti Glami Ventures,“ uvedl Hodboď.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+