2 min. doba čtení

GLAMI chce být Spotify módního světa, mění svou vizuální identitu

Módní platforma GLAMI, která v loňském roce koupila italský agregátor STILEO a vystupuje společně jako GLAMI.group, nyní přichází s jednotnou vizuální identitou, která zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě.

GLAMI chce být Spotify módního světa, mění svou vizuální identitu

Módní platforma GLAMI, která v loňském roce koupila italský agregátor STILEO a vystupuje společně jako GLAMI.group, nyní přichází s jednotnou vizuální identitou, která zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě.

Tisíce e-shopů na jednom místě

GLAMI.group spolupracuje s více než 4 300 módními e-shopy v 14 evropských zemích a využívá technologii strojového učení, aby zákazníkům poskytla co nejlepší zážitek z vyhledávání módních produktů. GLAMI chce být “Spotify na módu”, které poskytuje personalizované módní kousky pro každého uživatele na jednom místě. 

Nový vizuální styl GLAMI obsahuje logo, nové barvy a symbol značky: indigovou hvězdičku. 

|

 

Týdenní podcast UPdate

“Kombinace ostrých a oblých hran v symbolu hvězdičky odráží naše přesvědčení, že móda je pro lidi všech věkových kategorií, velikostí a typů postav, a proto představuje náš závazek k inkluzivitě. Indigová barva vyjadřuje pocit sofistikovanosti, kreativity a spolehlivosti. Kombinací těchto dvou atributů chceme inspirovat a pomoci každému jednotlivému uživateli značek GLAMI a STILEO najít přesně ten kousek oblečení, obuvi nebo doplňků, který hledá,” říká Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.

“Cílem našeho úsilí je zviditelnit GLAMI jako přední evropskou platformu pro vyhledávání a objevování módy, která využívá technologie k tomu, aby zákazníkům usnadnila a urychlila výběr módy,” říká Zachová a pokračuje: “Jsme nadšeni možnostmi, které toto zdokonalení přináší, protože pokračujeme v propojování e-shopů s novými zákazníky a nabízíme bezproblémový nákupní zážitek.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna
1 min. doba čtení

Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna

Dne 15. ledna spouští společnost SK-NIC druhé kolo aukcí 1- a 2-znakových .sk domén! Domény jako a.sk, 1.sk nebo bb.sk už mají majitele po prvním kole. 0.sk, x.sk, at.sk a další však stále zůstávají ve hře pro další aukce. Podívejte se na seznam domén, ze kterých budeme vybírat v nadcházejícím kole. Nezmeškejte příležitost stát se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %
3 min. doba čtení

Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvou letech korekce znovu narostly, a to o výrazných +6 %. Klíčový poslední kvartál dosáhl dokonce růstu až +7 %, což potvrdilo předvánoční dohady, že Slováci nebudou na Vánocích šetřit. Překvapivým skokanem roku jsou solární sestavy, které meziročně narostly o neuvěřitelných +1137 %. Kam směřovala slovenská e-commerce v roce 2024? […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+