2min. doba čtení

GLAMI chce být Spotify módního světa, mění svou vizuální identitu

Módní platforma GLAMI, která v loňském roce koupila italský agregátor STILEO a vystupuje společně jako GLAMI.group, nyní přichází s jednotnou vizuální identitou, která zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě.

GLAMI chce být Spotify módního světa, mění svou vizuální identitu

Módní platforma GLAMI, která v loňském roce koupila italský agregátor STILEO a vystupuje společně jako GLAMI.group, nyní přichází s jednotnou vizuální identitou, která zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě.

Tisíce e-shopů na jednom místě

GLAMI.group spolupracuje s více než 4 300 módními e-shopy v 14 evropských zemích a využívá technologii strojového učení, aby zákazníkům poskytla co nejlepší zážitek z vyhledávání módních produktů. GLAMI chce být “Spotify na módu”, které poskytuje personalizované módní kousky pro každého uživatele na jednom místě. 

Nový vizuální styl GLAMI obsahuje logo, nové barvy a symbol značky: indigovou hvězdičku. 

 

Týdenní podcast UPdate

“Kombinace ostrých a oblých hran v symbolu hvězdičky odráží naše přesvědčení, že móda je pro lidi všech věkových kategorií, velikostí a typů postav, a proto představuje náš závazek k inkluzivitě. Indigová barva vyjadřuje pocit sofistikovanosti, kreativity a spolehlivosti. Kombinací těchto dvou atributů chceme inspirovat a pomoci každému jednotlivému uživateli značek GLAMI a STILEO najít přesně ten kousek oblečení, obuvi nebo doplňků, který hledá,” říká Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.

“Cílem našeho úsilí je zviditelnit GLAMI jako přední evropskou platformu pro vyhledávání a objevování módy, která využívá technologie k tomu, aby zákazníkům usnadnila a urychlila výběr módy,” říká Zachová a pokračuje: “Jsme nadšeni možnostmi, které toto zdokonalení přináší, protože pokračujeme v propojování e-shopů s novými zákazníky a nabízíme bezproblémový nákupní zážitek.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Threads už tahá nitky i do Evropy
3min. doba čtení

Threads už tahá nitky i do Evropy

V červenci letošního roku byla zprovozněna nová aplikace Threads, ale kvůli obavám o ochranu osobních údajů nebyla v EU dostupná. The Wall Street Journal uvádí, že společnost Meta, která za aplikací stojí, by mohla tuto platformu zpřístupnit evropským uživatelům již příští měsíc.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+