2 min. doba čtení

GLAMI chce být Spotify módního světa, mění svou vizuální identitu

Módní platforma GLAMI, která v loňském roce koupila italský agregátor STILEO a vystupuje společně jako GLAMI.group, nyní přichází s jednotnou vizuální identitou, která zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě.

GLAMI chce být Spotify módního světa, mění svou vizuální identitu

Módní platforma GLAMI, která v loňském roce koupila italský agregátor STILEO a vystupuje společně jako GLAMI.group, nyní přichází s jednotnou vizuální identitou, která zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě.

Tisíce e-shopů na jednom místě

GLAMI.group spolupracuje s více než 4 300 módními e-shopy v 14 evropských zemích a využívá technologii strojového učení, aby zákazníkům poskytla co nejlepší zážitek z vyhledávání módních produktů. GLAMI chce být “Spotify na módu”, které poskytuje personalizované módní kousky pro každého uživatele na jednom místě. 

Nový vizuální styl GLAMI obsahuje logo, nové barvy a symbol značky: indigovou hvězdičku. 

|

 

Týdenní podcast UPdate

“Kombinace ostrých a oblých hran v symbolu hvězdičky odráží naše přesvědčení, že móda je pro lidi všech věkových kategorií, velikostí a typů postav, a proto představuje náš závazek k inkluzivitě. Indigová barva vyjadřuje pocit sofistikovanosti, kreativity a spolehlivosti. Kombinací těchto dvou atributů chceme inspirovat a pomoci každému jednotlivému uživateli značek GLAMI a STILEO najít přesně ten kousek oblečení, obuvi nebo doplňků, který hledá,” říká Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.

“Cílem našeho úsilí je zviditelnit GLAMI jako přední evropskou platformu pro vyhledávání a objevování módy, která využívá technologie k tomu, aby zákazníkům usnadnila a urychlila výběr módy,” říká Zachová a pokračuje: “Jsme nadšeni možnostmi, které toto zdokonalení přináší, protože pokračujeme v propojování e-shopů s novými zákazníky a nabízíme bezproblémový nákupní zážitek.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+