Módní platforma GLAMI, která v loňském roce koupila italský agregátor STILEO a vystupuje společně jako GLAMI.group, nyní přichází s jednotnou vizuální identitou, která zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě.
Tisíce e-shopů na jednom místě
GLAMI.group spolupracuje s více než 4 300 módními e-shopy v 14 evropských zemích a využívá technologii strojového učení, aby zákazníkům poskytla co nejlepší zážitek z vyhledávání módních produktů. GLAMI chce být “Spotify na módu”, které poskytuje personalizované módní kousky pro každého uživatele na jednom místě.
Nový vizuální styl GLAMI obsahuje logo, nové barvy a symbol značky: indigovou hvězdičku.
“Kombinace ostrých a oblých hran v symbolu hvězdičky odráží naše přesvědčení, že móda je pro lidi všech věkových kategorií, velikostí a typů postav, a proto představuje náš závazek k inkluzivitě. Indigová barva vyjadřuje pocit sofistikovanosti, kreativity a spolehlivosti. Kombinací těchto dvou atributů chceme inspirovat a pomoci každému jednotlivému uživateli značek GLAMI a STILEO najít přesně ten kousek oblečení, obuvi nebo doplňků, který hledá,” říká Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.
“Cílem našeho úsilí je zviditelnit GLAMI jako přední evropskou platformu pro vyhledávání a objevování módy, která využívá technologie k tomu, aby zákazníkům usnadnila a urychlila výběr módy,” říká Zachová a pokračuje: “Jsme nadšeni možnostmi, které toto zdokonalení přináší, protože pokračujeme v propojování e-shopů s novými zákazníky a nabízíme bezproblémový nákupní zážitek.”