|
1 min. doba čtení

Gen Z určuje nákupní trendy, konec cookies opět odložen, brand je králem | MUDROVAČKA 04/2024

Duben se nám nesl ve znamení konferencí, kterých jsme se pravidelně v rámci Ecommerce Bridge účastnili. Máme pro vás i pár dalších pozvánek na květen, tak rozhodně dodívejte až do konce! Kromě toho máme pozitivní zprávy ohledně českého i slovenského e-commerce, které zaznamenaly za úvodní kvartál 2024 mírný růst a podívali jsme se i na to, proč je branding stále důležitější. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 01:44 Potenciál B2B e-commerce v Evropě ještě nedosáhl svého vrcholu
  • 04:29 Evropský e-commerce by měl dosáhnout hodnoty 750 miliard dolarů do roku 2027
  • 06:26 Současné nákupní trendy určuje Gen Z
  • 10:11 Google přidá do vyhledávacího menu novou položku
  • 14:06 Výkon ustupuje, králem kampaní je brand
  • 19:06 Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy
  • 21:32 Slovenský e-commerce zakončil první kvartál se 4% růstem
  • 23:25 Konec cookies se znovu odkládá
  • 25:12 Připravte se na nová pravidla obalových materiálů
  • 29:02 Kaufland Marketplace se rozšiřuje i k sousedům
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet