1min. doba čtení

Gen Z určuje nákupní trendy, konec cookies opět odložen, brand je králem | MUDROVAČKA 04/2024

Duben se nám nesl ve znamení konferencí, kterých jsme se pravidelně v rámci Ecommerce Bridge účastnili. Máme pro vás i pár dalších pozvánek na květen, tak rozhodně dodívejte až do konce! Kromě toho máme pozitivní zprávy ohledně českého i slovenského e-commerce, které zaznamenaly za úvodní kvartál 2024 mírný růst a podívali jsme se i na to, proč je branding stále důležitější. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 01:44 Potenciál B2B e-commerce v Evropě ještě nedosáhl svého vrcholu
  • 04:29 Evropský e-commerce by měl dosáhnout hodnoty 750 miliard dolarů do roku 2027
  • 06:26 Současné nákupní trendy určuje Gen Z
  • 10:11 Google přidá do vyhledávacího menu novou položku
  • 14:06 Výkon ustupuje, králem kampaní je brand
  • 19:06 Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy
  • 21:32 Slovenský e-commerce zakončil první kvartál se 4% růstem
  • 23:25 Konec cookies se znovu odkládá
  • 25:12 Připravte se na nová pravidla obalových materiálů
  • 29:02 Kaufland Marketplace se rozšiřuje i k sousedům
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… I takto by se dalo ve zkratce shrnout mé dosavadní působení. Prošel jsem si od agentur, přes práci pro korporát, až po rodinnou firmu s dobrým příběhem. Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se takového nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+