
Generace Z se stává klíčovým hráčem na trhu a její očekávání od značek mají velký vliv na směřování digitálního marketingu. Průzkum společnosti Dentsu odhaluje jejich zájem o vyšší cíle a společenskou odpovědnost.
Marketéři se snaží tyto potřeby pochopit a zohlednit při vytváření reklamních strategií. Současný trend směřuje k udržitelnosti a autenticitě, ale zabývá se také sociálními otázkami. Tato témata nejenže oslovují generaci Z, ale také vytvářejí dlouhodobé vztahy se značkami.
Zpráva společnosti Dentsu přináší zajímavá čísla a poznatky o generacích Z, X, Boomers a Millennials ve Velké Británii. Některá zajímavá čísla ze zprávy:
-
75 % respondentů z generace Z častěji kupuje produkty, které přispívají na charitu.
-
Navzdory finančním obavám věnuje generace Z 5 % svého platu na charitu, což je nejvíce ze všech generací.
-
70 % respondentů dává přednost značkám, které ve své reklamě projevují emoční inteligenci.
Poptávka po značkách se smysluplným účelem roste i mezi dalšími věkovými skupinami – 26 % lidí z období Baby Boomers nyní dává přednost takovým značkám.

Zdroj: Dentsu