1 min. doba čtení

Gen Z od značek očekává smysluplnost

Mezinárodní výzkumy potvrzují, že generace Z má na značky jedinečné požadavky. Smysluplný účel a společenská odpovědnost jsou na prvních místech seznamu.

Gen Z od značek očekává smysluplnost
Zdroj: Depositphotos

Generace Z se stává klíčovým hráčem na trhu a její očekávání od značek mají velký vliv na směřování digitálního marketingu. Průzkum společnosti Dentsu odhaluje jejich zájem o vyšší cíle a společenskou odpovědnost.

Marketéři se snaží tyto potřeby pochopit a zohlednit při vytváření reklamních strategií. Současný trend směřuje k udržitelnosti a autenticitě, ale zabývá se také sociálními otázkami. Tato témata nejenže oslovují generaci Z, ale také vytvářejí dlouhodobé vztahy se značkami.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zpráva společnosti Dentsu přináší zajímavá čísla a poznatky o generacích Z, X, Boomers a Millennials ve Velké Británii. Některá zajímavá čísla ze zprávy:

  • 75 % respondentů z generace Z častěji kupuje produkty, které přispívají na charitu.

  • Navzdory finančním obavám věnuje generace Z 5 % svého platu na charitu, což je nejvíce ze všech generací.

  • 70 % respondentů dává přednost značkám, které ve své reklamě projevují emoční inteligenci.

Poptávka po značkách se smysluplným účelem roste i mezi dalšími věkovými skupinami – 26 % lidí z období Baby Boomers nyní dává přednost takovým značkám.

Zdroj: Dentsu

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+