|
2 min. doba čtení

GA4 jako strašák pro elektronický obchod, nebo příležitost k posunu vpřed? (Gabi Jurčo, 6clickz)

GA4 brzy vstoupí v platnost s očekáváním, že zcela nahradí univerzální analytiku. Přechodné období se tedy chýlí ke konci a lidé se budou muset přizpůsobit. Je to ale opravdu tak děsivé, jak se zdá? Více nám přijel říct Gabi Jurčo, specialista na digitální marketing a zakladatel agentury 6clickz. Podívejte se na náš inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
GA4 jako strašák pro elektronický obchod, nebo příležitost k posunu vpřed? (Gabi Jurčo, 6clickz)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:42 Je panika kolem GA4 oprávněná?
  • 04:19 Proč to Google vlastně udělal?
  • 07:44 Jaké jsou rozdíly mezi UA a GA4?
  • 10:37 Jak klienti přijímají přechod na nový GA4?
  • 13:07 Na co se připravit a jaké nové možnosti to přinese?
  • 17:47 Jak je to se sběrem dat? Zobrazí se jen těm, kteří klikli na „souhlasím“?
  • 20:28 Jak probíhá integrace GA4?
  • 22:55 Jak je to s interpretací dat a rozdílem oproti GA3?
  • 28:01 Je model GA založený na datech černá skříňka?
  • 28:48 Co dělat, když člověku v GA4 vycházejí úplně jiná data než předtím v GA3?
  • 30:41 Kam to všechno směřuje do budoucna?
  • 32:25 Jak byste k tomu přistupovali, kdybyste byli majiteli e-shopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge