2 min. doba čtení

GA4 jako strašák pro elektronický obchod, nebo příležitost k posunu vpřed? (Gabi Jurčo, 6clickz)

GA4 brzy vstoupí v platnost s očekáváním, že zcela nahradí univerzální analytiku. Přechodné období se tedy chýlí ke konci a lidé se budou muset přizpůsobit. Je to ale opravdu tak děsivé, jak se zdá? Více nám přijel říct Gabi Jurčo, specialista na digitální marketing a zakladatel agentury 6clickz. Podívejte se na náš inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:42 Je panika kolem GA4 oprávněná?
  • 04:19 Proč to Google vlastně udělal?
  • 07:44 Jaké jsou rozdíly mezi UA a GA4?
  • 10:37 Jak klienti přijímají přechod na nový GA4?
  • 13:07 Na co se připravit a jaké nové možnosti to přinese?
  • 17:47 Jak je to se sběrem dat? Zobrazí se jen těm, kteří klikli na “souhlasím”?
  • 20:28 Jak probíhá integrace GA4?
  • 22:55 Jak je to s interpretací dat a rozdílem oproti GA3?
  • 28:01 Je model GA založený na datech černá skříňka?
  • 28:48 Co dělat, když člověku v GA4 vycházejí úplně jiná data než předtím v GA3?
  • 30:41 Kam to všechno směřuje do budoucna?
  • 32:25 Jak byste k tomu přistupovali, kdybyste byli majiteli e-shopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)

Pokud vám něco říkají slova jako Luma, Headless, PWA, tak jste tu správně. Na platformě Magento totiž vyšla nová šablona Hyvä, která může váš web posunout na zcela novou úroveň. Jaké jsou její hlavní benefity, proč byste měli vůbec přecházet z předchozí Lumy a zda se do toho vyplatí investovat z dlouhodobého hlediska, nám řekl […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025
2 min. doba čtení

Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025

Slovenský e-commerce v roce 2024 pokračoval v růstu, přičemž jeho obrat dosáhl 1,8 miliardy eur. Trh se však mění – počet e-shopů klesá a stále více zákazníků začíná nákupy na online tržištích. Značky už nemohou stavět jen na cenové konkurenci, ale musí si získávat srdce spotřebitelů autenticitou a hodnotami. Mezitím sociální sítě mění pravidla hry […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+