2 min. doba čtení

Francouzská skupina Kering koupí 30% podíl v italském módním domě Valentino

Společnost Kering, která vlastní mimo jiné značku Gucci, oznámila, že součástí dohody je opce na koupi celé společnosti Valentino.

Francouzská skupina Kering koupí 30% podíl v italském módním domě Valentino
Zdroj: Depositphotos

Valentino je jednou z nejznámějších italských módních značek

Francouzská luxusní skupina Kering koupí 30procentní podíl v italské módní značce Valentino od katarského investičního fondu Mayhoola za 1,7 miliardy eur. Součástí transakce je opce na koupi celé společnosti Valentino do roku 2028, oznámila společnost Kering, která vlastní mimo jiné značku Gucci.

“Tato transakce je součástí širšího strategického partnerství mezi společností Kering a fondem Mayhoola, které by mohlo vést k tomu, že se Mayhoola stane akcionářem společnosti Kering,” uvádí se v prohlášení. Očekává se, že akvizice podílu bude dokončena v letošním roce. Musí ji schválit antimonopolní úřady.

Valentino je jednou z nejznámějších italských módních značek. Založil ji v roce 1960 návrhář Valentino Garavani. V loňském roce dosáhl obrat společnosti 1,4 miliardy eur a přímo provozuje 211 obchodů ve více než 25 zemích. Fond Mayhoola koupil společnost Valentino v roce 2012.

Do portfolia fondu Mayhoola patří také francouzský luxusní dům Balmain a italský Pal Zileri. Mayhoola vlastní také turecký luxusní obchodní dům Beymen. Kromě Gucciho vlastní společnost Kering také značky Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo a Qeelin.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Podnikání s e-shopem nemusí být peklo. Opravdu ne
4 min. doba čtení

Podnikání s e-shopem nemusí být peklo. Opravdu ne

Pokud máte e-shop, určitě to znáte: faktury, kurýři, platby, účetní… V jednu chvíli máte pocit, že místo produktů podnikáte hlavně s papíry. A když si už myslíte, že je vše hotové, zjistíte, že jste na něco zapomněli. Nebo že vám zákazník nezaplatil.

Braňo Šimo Braňo Šimo
CEO, SuperFaktura, s.r.o.
Přečíst článek
Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila
5 min. doba čtení

Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila

Black Friday a Cyber Monday jsou pro provozovatele e-shopů každoročně velmi důležité, přičemž během nich často padají prodejní rekordy. V posledních letech se však šušká, že tyto nákupní svátky již postupně ztrácejí na popularitě a nemají tak velký smysl. Ale kde je pravda? V CREATIVE sites si připravili průzkum mezi svými klienty a došli k […]

Ivan Cingel Ivan Cingel
COO v CREATIVE sites, CreativeSites, s.r.o.
Přečíst článek
Vrácení zboží způsobuje krizi v e-commerce
3 min. doba čtení

Vrácení zboží způsobuje krizi v e-commerce

Vrácení zboží se stalo nedílnou součástí zákaznické cesty v e-commerce. Je to pohodlný způsob pro zákazníka, avšak výrazný nárůst vratek činí vrásky na čelách prodejců. Například ve Spojeném království se očekává, že objem vráceného zboží v segmentu nepotravinových produktů dosáhne v roce 2024 částky 27 miliard liber.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+