2min. doba čtení

Francouzská skupina Kering koupí 30% podíl v italském módním domě Valentino

Společnost Kering, která vlastní mimo jiné značku Gucci, oznámila, že součástí dohody je opce na koupi celé společnosti Valentino.

Francouzská skupina Kering koupí 30% podíl v italském módním domě Valentino
Zdroj: Depositphotos

Valentino je jednou z nejznámějších italských módních značek

Francouzská luxusní skupina Kering koupí 30procentní podíl v italské módní značce Valentino od katarského investičního fondu Mayhoola za 1,7 miliardy eur. Součástí transakce je opce na koupi celé společnosti Valentino do roku 2028, oznámila společnost Kering, která vlastní mimo jiné značku Gucci.

“Tato transakce je součástí širšího strategického partnerství mezi společností Kering a fondem Mayhoola, které by mohlo vést k tomu, že se Mayhoola stane akcionářem společnosti Kering,” uvádí se v prohlášení. Očekává se, že akvizice podílu bude dokončena v letošním roce. Musí ji schválit antimonopolní úřady.

Valentino je jednou z nejznámějších italských módních značek. Založil ji v roce 1960 návrhář Valentino Garavani. V loňském roce dosáhl obrat společnosti 1,4 miliardy eur a přímo provozuje 211 obchodů ve více než 25 zemích. Fond Mayhoola koupil společnost Valentino v roce 2012.

Do portfolia fondu Mayhoola patří také francouzský luxusní dům Balmain a italský Pal Zileri. Mayhoola vlastní také turecký luxusní obchodní dům Beymen. Kromě Gucciho vlastní společnost Kering také značky Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo a Qeelin.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak pomáhají 3D vizualizace společnostem dosahovat lepších výsledků?
4min. doba čtení

Jak pomáhají 3D vizualizace společnostem dosahovat lepších výsledků?

3D vizualizace dnes nejsou žádnou novinkou, ale jsou stále oblíbenější a vyhledávanější. Společnosti z různých oborů si začínají více uvědomovat jejich sílu a schopnost motivovat potenciální zákazníky k nákupu produktů nebo služeb. Jaké konkrétní výhody přinášejí a které trendy jsou dnes nejaktuálnější?  

Dominika Parajka Dominika Parajka
Content Marketing Specialist at Monkeymedia
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+