2 min. doba čtení

Francouzská skupina Kering koupí 30% podíl v italském módním domě Valentino

Společnost Kering, která vlastní mimo jiné značku Gucci, oznámila, že součástí dohody je opce na koupi celé společnosti Valentino.

Francouzská skupina Kering koupí 30% podíl v italském módním domě Valentino
Zdroj: Depositphotos

Valentino je jednou z nejznámějších italských módních značek

Francouzská luxusní skupina Kering koupí 30procentní podíl v italské módní značce Valentino od katarského investičního fondu Mayhoola za 1,7 miliardy eur. Součástí transakce je opce na koupi celé společnosti Valentino do roku 2028, oznámila společnost Kering, která vlastní mimo jiné značku Gucci.

“Tato transakce je součástí širšího strategického partnerství mezi společností Kering a fondem Mayhoola, které by mohlo vést k tomu, že se Mayhoola stane akcionářem společnosti Kering,” uvádí se v prohlášení. Očekává se, že akvizice podílu bude dokončena v letošním roce. Musí ji schválit antimonopolní úřady.

Valentino je jednou z nejznámějších italských módních značek. Založil ji v roce 1960 návrhář Valentino Garavani. V loňském roce dosáhl obrat společnosti 1,4 miliardy eur a přímo provozuje 211 obchodů ve více než 25 zemích. Fond Mayhoola koupil společnost Valentino v roce 2012.

Do portfolia fondu Mayhoola patří také francouzský luxusní dům Balmain a italský Pal Zileri. Mayhoola vlastní také turecký luxusní obchodní dům Beymen. Kromě Gucciho vlastní společnost Kering také značky Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo a Qeelin.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Retail se mění. Vše je o údajích
3 min. doba čtení

Retail se mění. Vše je o údajích

Nakupování už není jen o předávání hotovosti. V dnešní době chtějí obchody také osobní údaje. Například módní obchody s luxusním zbožím, které začaly u pokladny vyžadovat telefonní čísla. Prý kvůli zasílání elektronických účtenek, což zní docela prakticky. Nebo je to přes čáru?

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak Brexit ovlivnil britský e-commerce?
3 min. doba čtení

Jak Brexit ovlivnil britský e-commerce?

Po odchodu Spojeného království z Evropské unie se místní odvětví e-commerce ocitlo v nové realitě: Brexit přinesl do odvětví výrazné narušení, zejména pro britské značky a maloobchodníky, kteří chtějí rozšířit svou působnost v EU.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+