|
1 min. doba čtení

Footshop a jejich marketing, který loni přinesl téměř půl milionu objednávek po celé Evropě a také v USA (Adriana Jurdová)

Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jednoho z největších prodejců obuvi na Slovensku, který působí v 19 zemích světa. V této části magazínu Ecommerce Bridge nám vyprávěla o tom, jak dělají úspěšný marketing doma a v zahraničí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:40 Co všechno dnes prodává Footshop?
  • 04:48 Proč se rozhodli pro rebranding?
  • 07:12 Co tvoří většinu objednávek a kolik z nich jsou limitky?
  • 10:55 Proč jsou limitované edice tenisek tak úspěšné?
  • 14:00 Proč se velké značky snaží stále více prodávat své produkty přímo?
  • 16:31 Jak Footshop řeší expanzi a podle čeho si vybírá nové trhy?
  • 19:48 Ve kterých zemích se Footshopu daří nejvíce a jak se liší komunikace?
  • 24:23 Co je Klarna a jak ovlivňuje nákup a prodej v různých zemích?
  • 26:48 Jak funguje Footshop v USA a jak přistupuje k marketplaces?
  • 29:59 Jakým způsobem firma řeší marketing a influencery v 19 zemích?
  • 37:02 Na základě čeho se Footshop rozhodl pro akvizici konkurenta Queens?
  • 38:48 Proč se Footshop rozhodl přijmout i pokles tržeb?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet