1min. doba čtení

Footshop a jejich marketing, který loni přinesl téměř půl milionu objednávek po celé Evropě a také v USA (Adriana Jurdová)

Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jednoho z největších prodejců obuvi na Slovensku, který působí v 19 zemích světa. V této části magazínu Ecommerce Bridge nám vyprávěla o tom, jak dělají úspěšný marketing doma a v zahraničí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:40 Co všechno dnes prodává Footshop?
  • 04:48 Proč se rozhodli pro rebranding?
  • 07:12 Co tvoří většinu objednávek a kolik z nich jsou limitky?
  • 10:55 Proč jsou limitované edice tenisek tak úspěšné?
  • 14:00 Proč se velké značky snaží stále více prodávat své produkty přímo?
  • 16:31 Jak Footshop řeší expanzi a podle čeho si vybírá nové trhy?
  • 19:48 Ve kterých zemích se Footshopu daří nejvíce a jak se liší komunikace?
  • 24:23 Co je Klarna a jak ovlivňuje nákup a prodej v různých zemích?
  • 26:48 Jak funguje Footshop v USA a jak přistupuje k marketplaces?
  • 29:59 Jakým způsobem firma řeší marketing a influencery v 19 zemích?
  • 37:02 Na základě čeho se Footshop rozhodl pro akvizici konkurenta Queens?
  • 38:48 Proč se Footshop rozhodl přijmout i pokles tržeb?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+