2min. doba čtení

Footshop a jejich marketing, který loni přinesl téměř půl milionu objednávek po celé Evropě a také v USA (Adriana Jurdová)

Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jednoho z největších prodejců obuvi na Slovensku, který působí v 19 zemích světa. V této části magazínu Ecommerce Bridge nám vyprávěla o tom, jak dělají úspěšný marketing doma a v zahraničí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:40 Co všechno dnes prodává Footshop?
  • 04:48 Proč se rozhodli pro rebranding?
  • 07:12 Co tvoří většinu objednávek a kolik z nich jsou limitky?
  • 10:55 Proč jsou limitované edice tenisek tak úspěšné?
  • 14:00 Proč se velké značky snaží stále více prodávat své produkty přímo?
  • 16:31 Jak Footshop řeší expanzi a podle čeho si vybírá nové trhy?
  • 19:48 Ve kterých zemích se Footshopu daří nejvíce a jak se liší komunikace?
  • 24:23 Co je Klarna a jak ovlivňuje nákup a prodej v různých zemích?
  • 26:48 Jak funguje Footshop v USA a jak přistupuje k marketplaces?
  • 29:59 Jakým způsobem firma řeší marketing a influencery v 19 zemích?
  • 37:02 Na základě čeho se Footshop rozhodl pro akvizici konkurenta Queens?
  • 38:48 Proč se Footshop rozhodl přijmout i pokles tržeb?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dušan Vereš
2min. doba čtení

Co vlastně opravdu je UX a CX v ecommerce? Proč, a hlavně jak umí zvýšit revenue a zefektivnit náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš se v agentuře ui42 věnuje zejména UX a působí i na pozici Research manažera. V této části magazínu Ecommerce Bridge jsme se bavili o tom, jak dokáže uživatelský (UX) a zákaznický zážitek (CX) na eshopu navýšit vaše zisky a zároveň uklidit různé náklady, které vaše online podnikání obnáší.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek