V rozhovoru se dozvíte:
- 01:40 Co všechno dnes prodává Footshop?
- 04:48 Proč se rozhodli pro rebranding?
- 07:12 Co tvoří většinu objednávek a kolik z nich jsou limitky?
- 10:55 Proč jsou limitované edice tenisek tak úspěšné?
- 14:00 Proč se velké značky snaží stále více prodávat své produkty přímo?
- 16:31 Jak Footshop řeší expanzi a podle čeho si vybírá nové trhy?
- 19:48 Ve kterých zemích se Footshopu daří nejvíce a jak se liší komunikace?
- 24:23 Co je Klarna a jak ovlivňuje nákup a prodej v různých zemích?
- 26:48 Jak funguje Footshop v USA a jak přistupuje k marketplaces?
- 29:59 Jakým způsobem firma řeší marketing a influencery v 19 zemích?
- 37:02 Na základě čeho se Footshop rozhodl pro akvizici konkurenta Queens?
- 38:48 Proč se Footshop rozhodl přijmout i pokles tržeb?