1 min. doba čtení

Footshop a jejich marketing, který loni přinesl téměř půl milionu objednávek po celé Evropě a také v USA (Adriana Jurdová)

Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jednoho z největších prodejců obuvi na Slovensku, který působí v 19 zemích světa. V této části magazínu Ecommerce Bridge nám vyprávěla o tom, jak dělají úspěšný marketing doma a v zahraničí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:40 Co všechno dnes prodává Footshop?
  • 04:48 Proč se rozhodli pro rebranding?
  • 07:12 Co tvoří většinu objednávek a kolik z nich jsou limitky?
  • 10:55 Proč jsou limitované edice tenisek tak úspěšné?
  • 14:00 Proč se velké značky snaží stále více prodávat své produkty přímo?
  • 16:31 Jak Footshop řeší expanzi a podle čeho si vybírá nové trhy?
  • 19:48 Ve kterých zemích se Footshopu daří nejvíce a jak se liší komunikace?
  • 24:23 Co je Klarna a jak ovlivňuje nákup a prodej v různých zemích?
  • 26:48 Jak funguje Footshop v USA a jak přistupuje k marketplaces?
  • 29:59 Jakým způsobem firma řeší marketing a influencery v 19 zemích?
  • 37:02 Na základě čeho se Footshop rozhodl pro akvizici konkurenta Queens?
  • 38:48 Proč se Footshop rozhodl přijmout i pokles tržeb?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dostal Eyerim zastaralý segment optiky do roku 2025? (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Jak dostal Eyerim zastaralý segment optiky do roku 2025? (Martin Zahuranec, Eyerim)

Budování online byznysu v segmentu, který všichni vnímají jako silně offline, je běh na dlouhou trať. Ale Eyerim to nevzdal a z prodejce designových slunečních brýlí se postupně stává silným hráčem i na poli optických služeb. A co víc, dokáže touto službou propojit online s offlinem! Jak jsou na tom ostatní trhy oproti Slovensku a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Prompt engineering jako klíč k využití potenciálu nástrojů umělé inteligence (Milan Illes)
1 min. doba čtení

Prompt engineering jako klíč k využití potenciálu nástrojů umělé inteligence (Milan Illes)

Rozhovor se věnuje využití umělé inteligence v kreativní tvorbě, zejména v e-commerce a produktovém designu, s důrazem na nástroje jako MidJourney a Flux, které usnadňují tvorbu vizuálního obsahu. Diskutuje se o možnostech personalizace produktových fotografií, úspoře času a nákladů, stejně jako o efektivním odlišení se od konkurence. Důležitým tématem je koncept prompt engineeringu, klíčové dovednosti […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+