Vivantina

9min. doba čtení

Jak zjistit, kterým sociálním sítím věnovat čas, energii a peníze

To, zda by firma měla být na sociálních sítích, už není otázkou, kterou si majitelé firem či marketéři kladou. Všem je nám tak jaksi jasné, že bez „sociálu“ to nepůjde. Mnohé firmy se však do komunikace na sociálních sítích pouštějí bez rozmyslu, bez stanovení cílů, bez strategie či bez toho, aby vzali do úvahy i […]

Sonja Sedláková Sonja Sedláková
Branding & Performance Specialist ve Vivantina
Přečíst článek
6min. doba čtení

Jak nainstalovat Google Analytics na WordPress

Google Analytics je jedním z nejúčinnějších digitálních nástrojů na monitorování a analýzu návštěvnosti na vašem webu. Poskytuje vám obrovské množství informací o tom, kdo navštěvuje vaše stránky, co uživatelé hledají a jak se dostávají na vaše stránky. Každá firma, která chce rozšiřovat svoje podnikání na internetu, by určitě měla používat službu Google Analytics.

Stanislava Repková Stanislava Repková
Performance Marketing Manager | Vivantina
Přečíst článek
9min. doba čtení

Co jsou UTM tagy a k čemu slouží

UTM tagy (nebo UTM parametry) jsou parametry, které se připojují k URL adrese vaší stránky. V online marketingu se používají na sledování efektivity kampaní napříč zdroji návštěvnosti. UTM tagy zavedl analytický software Urchin, předchůdce dnešního Google Analytics (UTM = Urchin Tracking Module). Jejich sepětí s Google Analytics tedy vyplývá z tohoto vztahu.

Ľubomír Štulajter Ľubomír Štulajter
Performance Marketing Manager | Vivantina
Přečíst článek