Včeliště

6min. doba čtení

Spravujete reklamy na Facebooku? Používejte Business Manager

Sociální sítě jsou zejména pro firmy jedním z nejlepších nástrojů pro komunikaci s klienty. Jejich prostřednictvím navážete potřebný kontakt a vkradete se do povědomí potenciálních klientů, čímž získáte ohromnou konkurenční výhodu. Dalo by se možná až říci, že kdo dnes není online (především na Facebooku), ten jako by nebyl vůbec.

Klára Sudová Klára Sudová
Copywriter agentury v Včeliště
Přečíst článek
5min. doba čtení

Jak správně stanovit marketingové cíle – víte, jak na to?

Jakých marketingových cílů chci dosáhnout? Jak začínající podnikatelé, tak majitelé firem si tuto otázku pokládají už v samotném zárodku jejich činnosti. Ať už nabízejí produkt nebo službu, vždy jdou na trh s nějakou představou. Vědět, kam firma směřuje a čeho by měla ideálně dosáhnout, je nesmírně důležité.

Lenka Pavlíková Lenka Pavlíková
Copywriter agentury Včeliště
Přečíst článek
5min. doba čtení

Co je tón komunikace a jak ho správně nastavit?

Tón komunikace (anglicky tone of voice) je velmi důležitou součástí každé marketingové strategie. Na jeho základě probíhá komunikace s klienty a samotné budování značky. Tón komunikace se může snadno stát vaší hlavní konkurenční výhodou a formou prezentace, která vás nesmazatelně zapíše do myslí potenciálních klientů. Jeho včasné a správné nastavení tak určitě není vhodné podceňovat.

Klára Sudová Klára Sudová
Copywriter agentury v Včeliště
Přečíst článek
7min. doba čtení

Analýza konkurence: Proč se o ni zajímat a jak na ni

Ať už se do podnikání pouštíte, nebo se mu nějaký ten pátek věnujete, neměli byste zapomínat na analýzu konkurence. Ta tu totiž není pouze pro to, aby vás odstrašovala. Z toho, jak si vaše konkurence na trhu vede, se totiž můžete dokonale poučit, následně využít této znalosti a vytvořit si před konkurencí náskok. Berte konkurenci […]

Lenka Pavlíková Lenka Pavlíková
Copywriter agentury Včeliště
Přečíst článek