Survio

23min. doba čtení

Marketingový výzkum trhu: Jak ho dělat efektivně?

Řešíte problém, jak realizovat průzkum nebo výzkum pro váš podnik či organizaci? Tento článek vás provede postupem realizace vlastního průzkumu. Nemusíte být ani odborníkem na přípravu dotazníků nebo hloubkových rozhovorů. Článek vás provede jednotlivými kroky, jak postupovat. Vysvětlí vám také základní terminologii, se kterou se můžete setkat.

Martin Souček Martin Souček
Chief Marketing Officer at Survio
Přečíst článek
12min. doba čtení

Co s vyplněnými dotazníky a daty? Jak je vyhodnotit?

Celá řada firem, organizací či úřadů realizuje průzkumy. Po dokončení sběru dat musí samozřejmě řešit analýzu odpovědí z dotazníků. A právě schopnost analyzovat, zpracovat výsledky z výzkumů, práce s daty a big daty se stala kritickou neoddělitelnou součástí rozvoje úspěšné firmy a její konkurenceschopnosti. Nasbíraná data z výzkumu pomáhají budovat strategii firmy (uvedení nových produktů, […]

Martin Souček Martin Souček
Chief Marketing Officer at Survio
Přečíst článek
15min. doba čtení

Jak udělat průzkum trhu a analýzu konkurence

Co je důležité pro start každého podnikání? Určitě se shodneme na tom, že základem jsou správná rozhodnutí. Kolikrát v různých rozhovorech s úspěšnými podnikateli čteme:„Tenkrát jsem se správně rozhodnul”. V těch samých rozhovorech ale často nechybí věta typu: „Kdybych tenkrát věděl víc, tak bych stejnou chybu neudělal”. Co mají zmíněné citace společného s průzkumem trhu a […]

Martin Souček Martin Souček
Chief Marketing Officer at Survio
Přečíst článek