Zajímá mě

Marketingový výzkum trhu: Jak ho dělat efektivně?

Řešíte problém, jak realizovat průzkum nebo výzkum pro váš podnik či organizaci? Tento článek vás provede postupem realizace vlastního průzkumu. Nemusíte být ani odborníkem na…

15. července 2019 • 11 min čtení

Martin Souček

Chief Marketing Officer at Survio

Co s vyplněnými dotazníky a daty? Jak je vyhodnotit?

Celá řada firem, organizací či úřadů realizuje průzkumy. Po dokončení sběru dat musí samozřejmě řešit analýzu odpovědí z dotazníků. A právě schopnost analyzovat, zpracovat výsledky…

27. května 2019 • 7 min čtení

Martin Souček

Chief Marketing Officer at Survio

Jak udělat průzkum trhu a analýzu konkurence

Co je důležité pro start každého podnikání? Určitě se shodneme na tom, že základem jsou správná rozhodnutí. Kolikrát v různých rozhovorech s úspěšnými podnikateli čteme:„Tenkrát jsem…

25. dubna 2019 • 7 min čtení

Martin Souček

Chief Marketing Officer at Survio

SWOT analýza a její využití

SWOT analýza je asi nejčastěji používanou technikou pro hodnocení faktorů ovlivňujících úspěšnost organizace. Nejen, že je graficky přehledná, ale ve své podstatě je velmi stručná…

21. března 2019 • 3 min čtení

Jan Pořízek

PPC Specialist at Survio
Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.