Zajímá mě

Optimalizovaný nákupní košík vede k více dokončeným objednávkám

Naprostá většina lidí, která přijde na váš e-shop, u vás nenakoupí. Více jak dvě třetiny těch, kteří si u vás vloží zboží do košíku, nechají…

20. června 2019 • 6 min čtení

Simona Matúšková

Výzkumnice a UX designérka v Liquid Design

Co je konverzní poměr a jak ho zvýšit?

Webové stránky často vznikají se záměrem dosažení zisku. Jejich cílem jsou konverze, tedy předem definované akce návštěvníka webu. V rámci jednoho webu můžete měřit i…

11. dubna 2019 • 3 min čtení

Simona Matúšková

Výzkumnice a UX designérka v Liquid Design

Optimalizujte CTR a získejte více zákazníků

CTR (click through rate) nebo česky míra prokliku, je poměr mezi počtem kliknutí a počtem zobrazení reklamního sdělení. Tento poměr vyjadřuje míru zaujetí potencionálních zákazníků….

31. ledna 2019 • 4 min čtení

Matej Chyľa

Webový návrhář a UX designér v Liquid Design
Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.