Explor Media

4min. doba čtení

Jak vybrat správného influencera?

Stále více skloňovaný influencer marketing je pro mnoho lidí stále velkou neznámou. Nejčastější dotazy, se kterými se setkáváme jsou: Je pro naši firmu influencer marketing vhodný? Kolik influencerů je třeba oslovit a jak dlouho bychom s nimi měli spolupracovat? A jak si vlastně vybrat ty správné?

Juraj Piatka Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media
Přečíst článek
3min. doba čtení

3 nejnovější triky na Instagramu, které musíš vyzkoušet

Instagram svůj algoritmus nikdy neprozradí, ovšem vždy se najdou možnosti, jak náš růst či dosah výrazně podpořit. Pravdou je, že neexistuje žádné tajemství, které by někomu přineslo milion sledujících za den. Ale stále přicházejí nové a nové možnosti, které vám mohou pomoci dosáhnout na platformě vysněného úspěchu.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media
Přečíst článek
8min. doba čtení

Jak využít Instagram příběhy na promo Black Friday či vánoční akce

Už za pár dní je tady svátek všech milovníků slev – Black Friday. Hned po něm přijdou vánoční akce a po nich novoroční výprodeje. Jednoduše období, které přeje nejen kupujícím, ale i prodávajícím. Způsobů, jak si z něho odnést maximum, je mnoho, v tomto článku si ukážeme příběhy na Instagramu. Konkrétně popíšu jednu strategii, která […]

Juraj Piatka Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media
Přečíst článek
5min. doba čtení

3 nejčastější chyby, které na Instagramu děláte (asi) i vy

Více než 1,386 miliardy účtů. S tímto číslem je Instagram čtvrtá nejpoužívanější platforma na světě. Kolik z těchto účtů je ukázkových a kolik úplně hrozných? Za poslední roky jsem absolvoval už nespočetné množství konzultací a přišel jsem na to, že většina opakovala ty samé základní chyby, které si teď popíšeme.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media
Přečíst článek
5min. doba čtení

Tajná strategie jak se s nulovým rozpočtem dostat do všech médií

Už jste slyšeli o buzzmarketingu? Předpokládám, že ne, proto mi dovolte v tomto článku vysvětlit, co to ten buzzmarketing je. A nejen vysvětlit. Uvedu konkrétní příklad, jak jsme tuto formu marketingu využili, a dostali tak malou oravskou pizzerii do několika lokálních i celonárodních novin a televizí. A to všechno zcela zdarma!

Juraj Piatka Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media
Přečíst článek