EVOLUTION MARKETING

6min. doba čtení

Jak využít analýzu klíčových slov?

Kvalitní analýza klíčových slov je základem pro SEO. Ale nejen pro něj. Často se v praxi setkávám s tím, že analýza klíčových slov je buď špatně udělaná, nebo není dostatečně využívaná. Jak ji tedy správně používat? 

Lukáš Bureš Lukáš Bureš
Founder, CEO a Marketing Manager EVOLUTION MARKETING
Přečíst článek
7min. doba čtení

Jak na rozpočet v marketingu?

Před krátkou dobou chystala spousta majitelů firem, ředitelů nebo marketérů rozpočet na marketingové aktivity pro následující rok. Samozřejmě jsme i my řešili rozpočet pro několik firem, proto bych se velice rád zmínil o některých problémech, se kterými se při stanovení marketingového rozpočtu můžete setkat. Marketing je důležité brát jako investici, nikoliv jako klasickou nákladovou položku. […]

Lukáš Bureš Lukáš Bureš
Founder, CEO a Marketing Manager EVOLUTION MARKETING
Přečíst článek