Dexfinity

4min. doba čtení

Jak pracovat s inflací v roce 2022 v e-commerce světě?

Rok 2022 přinesl mnoho změn. Firmy čelí nižší poptávce, nejistotě, stagnaci nebo propadům. I když je inflace přirozená, v letošním roce dosáhla 22letého maxima. Zákazníci se rozhodují déle a je stále obtížnější je přesvědčit ke koupi. Zjistěte, jak ustát vlnu inflace a udržet svou značku na očích veřejnosti.

Veronika Svajčiaková Veronika Svajčiaková
Content Specialist v Dexfinity
Přečíst článek
6min. doba čtení

Jak budovat značku v digitálním světě

K tomu, abyste se odlišili od konkurence, vám už nestačí jen originální logo a chytlavý slogan. Budování vlastní značky zahrnuje řadu kroků, které dohromady vytvářejí spolehlivý a silný brand. Čtěte dál a zjistěte, jak vybudovat značku, která se zakoření hluboko v podvědomí vašich zákazníků.

Veronika Svajčiaková Veronika Svajčiaková
Content Specialist v Dexfinity
Přečíst článek
6min. doba čtení

Celosvětová expanze bez starostí: Prodávejte přes Amazon

Chcete prodávat po celém světě a bez starostí? I když to zní nereálně, Amazon vám tuto možnost nabízí. Prodej na Amazonu učaruje hlavně podnikatelům, jejichž zájmem je expandovat do různých koutů světa, ale s minimálními náklady. Navrhněte si svoji prodejní strategii a expandujte s Amazonem bez problémů.

Veronika Svajčiaková Veronika Svajčiaková
Content Specialist v Dexfinity
Přečíst článek