Chianna way

6min. doba čtení

Marketingové trendy a předpovědi pro rok 2023

Rok 2023 nepochybně přinese různé výzvy, které si v oblasti marketingu vyžádají menší i větší změny. Tyto výzvy jsou způsobeny hned několika událostmi, kterým jsme v posledních měsících či letech čelili – pandemie, geopolitické napětí či ekonomická nejistota, která pramení z vysoké inflace nebo rostoucích životních nákladů. Ekonomická nejistota se odráží i v trendech vyhledávání […]

Mattey Myko Mattey Myko
Founder & Strategy Director
Přečíst článek
11min. doba čtení

Na cestě k inkluzivnímu marketingu v Česku

Je věk jen číslo? Proč inkluzivní marketing dosahuje lepších výsledků a přináší více opakovaných nákupů?  I když je pravda, že ageismus postihuje především starší dospělé, věkové zaujatosti mohou vytvářet zavádějící a negativní vnímání jednotlivců v jakémkoli věku. Je důležité lépe pochopit tyto mylné věkové stereotypy, abychom mohli při naší práci jemněji a důstojněji vyjádřit věk. 

Mattey Myko Mattey Myko
Founder & Strategy Director
Přečíst článek