Bidding Fox

8min. doba čtení

Co pravidelně sledovat u inzerce ve vyhledávačích zboží

Vyhledávače zboží jsou dobrým zdrojem objednávek pro e-shopy. Sem tam ještě člověk zaslechne, že o zbožáky není třeba pečovat. To je podle mne chyba. Pokud chcete maximalizovat užitek tohoto kanálu, musíte se o něj pravidelně starat i po fázi, kdy provedete základní nastavení. Vyhledávače zboží jsou v modelu STDC ve fázi Do. Díky tomu mají […]

Jiří Guňka Jiří Guňka
Product owner Bidding Fox
Přečíst článek
7min. doba čtení

Na kterých srovnávačích se vyplatí inzerovat

Pokud hledáte nový zdroj objednávek s dobrým konverzním poměrem a rozumnými náklady, tak srovnávače zboží vám mohou dobře posloužit. Ty dnes stojí často na konci nákupního procesu. Návštěvníci sem chodí, kdy už ví, co konkrétního hledají a chtějí si srovnat, jaká je nabídka na trhu místo toho, aby procházely jednotlivé e-shopy. To pro většinu e-shopů […]

Jiří Guňka Jiří Guňka
Product owner Bidding Fox
Přečíst článek
3min. doba čtení

Co to je XML feed a jak ho vytvořit?

XML feed je datový soubor, který obsahuje informace o všech produktech z e-shopu. Soubor automaticky vygeneruje váš e-shop. Většina e-shopých řešení vám XML feed vygeneruje automaticky. Vědí, že ho budete potřebovat pro vyhledávače produktů. E-shopová řešení často vytvářejí XML feed přímo pro Heureku. Jak takový feed vypadá se můžete podívat zde. Nejčastěji využití u e-shopů je […]

Jiří Guňka Jiří Guňka
Product owner Bidding Fox
Přečíst článek