2 min. doba čtení

Facebook představuje vylepšená videa

Facebook chce videami na celou obrazovku eliminovat rozptylování a zajistit maximální zapojení do obsahu.

Facebook představuje vylepšená videa
Zdroj: Meta

Lepší zážitek

Meta aktualizuje přehrávač videa na Facebooku na celou obrazovku. Přinese jednotný design pro všechny délky, včetně videí typu Reels, delších videí a živých přenosů.

“Když kliknete na video kdekoli v aplikaci Facebook, zobrazí se video na celou obrazovku na výšku. Dříve se v závislosti na délce videa nebo na místě, kde jste ho sledovali, zobrazovala videa ve vodorovné poloze nebo videa, která se přehrávala v přehrávači podobném feedu,” uvádí Meta.

Rozšířené možnosti ovládání

Vylepšený přehrávač obsahuje nové ovládací prvky, jako je režim celé obrazovky pro horizontální videa a pohodlný posuvník pro plynulou navigaci v delším videoobsahu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Marketingoví profesionálové mají nyní větší kontrolu nad tím, jak jejich publikum interaguje s jejich videi, což zlepšuje celkový uživatelský zážitek.

Personalizovaná doporučení

Facebook posouvá personalizované vyhledávání obsahu na další úroveň tím, že poskytuje relevantnější doporučení videí na základě zájmů uživatelů.

To je dobrá zpráva pro marketéry, kteří budou moci efektivně cílit svůj obsah na konkrétní segmenty publika, čímž se zvýší pravděpodobnost zapojení a konverze.

Aktualizace budou zpočátku zaváděny v USA a Kanadě. V příštích měsících můžeme očekávat globální rozšíření.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+