2 min. doba čtení

Facebook představuje vylepšená videa

Facebook chce videami na celou obrazovku eliminovat rozptylování a zajistit maximální zapojení do obsahu.

Facebook představuje vylepšená videa
Zdroj: Meta

Lepší zážitek

Meta aktualizuje přehrávač videa na Facebooku na celou obrazovku. Přinese jednotný design pro všechny délky, včetně videí typu Reels, delších videí a živých přenosů.

“Když kliknete na video kdekoli v aplikaci Facebook, zobrazí se video na celou obrazovku na výšku. Dříve se v závislosti na délce videa nebo na místě, kde jste ho sledovali, zobrazovala videa ve vodorovné poloze nebo videa, která se přehrávala v přehrávači podobném feedu,” uvádí Meta.

Rozšířené možnosti ovládání

Vylepšený přehrávač obsahuje nové ovládací prvky, jako je režim celé obrazovky pro horizontální videa a pohodlný posuvník pro plynulou navigaci v delším videoobsahu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Marketingoví profesionálové mají nyní větší kontrolu nad tím, jak jejich publikum interaguje s jejich videi, což zlepšuje celkový uživatelský zážitek.

Personalizovaná doporučení

Facebook posouvá personalizované vyhledávání obsahu na další úroveň tím, že poskytuje relevantnější doporučení videí na základě zájmů uživatelů.

To je dobrá zpráva pro marketéry, kteří budou moci efektivně cílit svůj obsah na konkrétní segmenty publika, čímž se zvýší pravděpodobnost zapojení a konverze.

Aktualizace budou zpočátku zaváděny v USA a Kanadě. V příštích měsících můžeme očekávat globální rozšíření.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+