1min. doba čtení

Eshop s nábytkem s obratem 8,6 milionů eur a 45 000 objednávkami. To je slovenské Wilsondo (Martin Fodora)

Martin Fodora, CEO firmy Wilsondo, která řídí již několik úspěšných eshopů, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak se dá uspět na trhu v poměrně náročném nábytkářském segmentu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:27 Jak lze vyrůst v silně konkurenčním segmentu tak vysoko?
  • 04:09 Proč Wilsondo začínalo právě specializací na dětské postele?
  • 07:40 Co se jim prodává nejvíc a jak to funguje s dodavateli?
  • 13:56 Proč se vyplatí navštěvovat produktové veletrhy?
  • 19:06 Jak komunikovat s výrobcem i konkrétní výrobní chyby?
  • 21:28 Jaké značky Wilsondo založilo a které stále fungují?
  • 30:10 Rebranding je třeba připravit. Jak na to?
  • 35:22 Na základě čeho vznikla společná značka Wilsondo?
  • 40:13 Pár tipů, jak dát agentuře před rebrandingem dobré zadání.
  • 43:20 Co konkrétně z oblasti marketingu a reklamy Martin doporučuje?
  • 46:13 Jaké posily do marketingového týmu Wilsondo hledá?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+