1min. doba čtení

Eshop s nábytkem s obratem 8,6 milionů eur a 45 000 objednávkami. To je slovenské Wilsondo (Martin Fodora)

Martin Fodora, CEO firmy Wilsondo, která řídí již několik úspěšných eshopů, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak se dá uspět na trhu v poměrně náročném nábytkářském segmentu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:27 Jak lze vyrůst v silně konkurenčním segmentu tak vysoko?
  • 04:09 Proč Wilsondo začínalo právě specializací na dětské postele?
  • 07:40 Co se jim prodává nejvíc a jak to funguje s dodavateli?
  • 13:56 Proč se vyplatí navštěvovat produktové veletrhy?
  • 19:06 Jak komunikovat s výrobcem i konkrétní výrobní chyby?
  • 21:28 Jaké značky Wilsondo založilo a které stále fungují?
  • 30:10 Rebranding je třeba připravit. Jak na to?
  • 35:22 Na základě čeho vznikla společná značka Wilsondo?
  • 40:13 Pár tipů, jak dát agentuře před rebrandingem dobré zadání.
  • 43:20 Co konkrétně z oblasti marketingu a reklamy Martin doporučuje?
  • 46:13 Jaké posily do marketingového týmu Wilsondo hledá?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dušan Vereš
2min. doba čtení

Co vlastně opravdu je UX a CX v ecommerce? Proč, a hlavně jak umí zvýšit revenue a zefektivnit náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš se v agentuře ui42 věnuje zejména UX a působí i na pozici Research manažera. V této části magazínu Ecommerce Bridge jsme se bavili o tom, jak dokáže uživatelský (UX) a zákaznický zážitek (CX) na eshopu navýšit vaše zisky a zároveň uklidit různé náklady, které vaše online podnikání obnáší.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek