|
1 min. doba čtení

Eshop s nábytkem s obratem 8,6 milionů eur a 45 000 objednávkami. To je slovenské Wilsondo (Martin Fodora)

Martin Fodora, CEO firmy Wilsondo, která řídí již několik úspěšných eshopů, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak se dá uspět na trhu v poměrně náročném nábytkářském segmentu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:27 Jak lze vyrůst v silně konkurenčním segmentu tak vysoko?
  • 04:09 Proč Wilsondo začínalo právě specializací na dětské postele?
  • 07:40 Co se jim prodává nejvíc a jak to funguje s dodavateli?
  • 13:56 Proč se vyplatí navštěvovat produktové veletrhy?
  • 19:06 Jak komunikovat s výrobcem i konkrétní výrobní chyby?
  • 21:28 Jaké značky Wilsondo založilo a které stále fungují?
  • 30:10 Rebranding je třeba připravit. Jak na to?
  • 35:22 Na základě čeho vznikla společná značka Wilsondo?
  • 40:13 Pár tipů, jak dát agentuře před rebrandingem dobré zadání.
  • 43:20 Co konkrétně z oblasti marketingu a reklamy Martin doporučuje?
  • 46:13 Jaké posily do marketingového týmu Wilsondo hledá?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet