
Beatrix Vojteková, GymBeam: Proč se raketový e-shop rozhodne pro kamenné prodejny?
GymBeam není třeba speciálně představovat. Slovenská firma láme rekordy prodejů u nás i v zahraničí a obejde se přitom i bez kamenné prodejny. Přesto se pustili do budování Fitness Hubů. Nejsou to totiž obyčejné prodejny, ale místa, kde se buduje komunita a posiluje vnímání značky. Beatrix odhalila, jak ve firmě přemýšlejí nad novými koncepty, podle čeho si vybírají nová místa a ukázala i neobyčejné koncepty, které tam návštěvníci mohou zažít, vyzkoušet nebo rovnou nakoupit.

Beatrix Vojteková, GymBeam
Jakub Jarabica, Blueweb: Furt něco! Aneb jak pracovat s daty
Současná doba přináší podnikání plno výzev a mnoho e-shopů si klade otázku, jak začít vydělávat. Jakub se ve druhé přednášce večera zaměřil na důležitou věc – zákaznická data v e-commerce. Přiblížil rozdíl mezi zero, first, second a third party data. Kromě jiného také vysvětlil, jak si udělat pořádek v postprocessingu údajů, které jste nasbírali.
Juraj Tobák, Michal Tóth: Růst byznysu jako riziko?
Ačkoliv finance pro mnoho lidí pracujících v e-commerce nejsou sexy téma, rozhodně je nemůžeme stavět na druhou kolej. Při třetí přednášce se na pódiu objevili hned dva řečníci, oba znalí finančních procesů i problémů, které mohou vzniknout v souvislosti se špatným finančním řízením. Juraj Tobák spolu s Michalem Tóthem ukázali, že správně nastavené finanční procesy nejen šetří čas a peníze, ale poskytují i jasný přehled o klíčových ukazatelích.

Michal Tóth a Juraj Tobák
Jakub Absolon, ASAP Translation: AI jako pomocník při překladech
Strojový překlad může výrazně zefektivnit expanzi e-shopu na zahraniční trhy – tvrdí CEO překladatelské agentury, Jakub Absolon. Na jedné straně poskytuje rychlé a cenově dostupné překlady produktových popisů, marketingových kampaní a samozřejmě pomůže i se zákaznickým servisem. Jakub v přednášce ukázal cestu ke kvalitním strojovým překladům a přiblížil také, jak minimalizovat riziko nevhodné komunikace.

Jaro Chrapko, Jakub Jarabica, Jakub Absolon
Jaro Chrapko, Dedoles: Dnes je e-commerce těžké
Příběh značky Dedoles je inspirací, ale zároveň varováním pro podnikatele. E-commerce čelí neustálým změnám, které mohou ohrozit udržitelnost byznysu. Jaro Chrapko, který stál v čele úspěšného e-shopu Dedoles a v současnosti působí jako jeho Strategy Advisor, představil framework, který pomůže firmám reagovat na situace, kdy jejich byznys model přestává fungovat. Tento přístup umožní e-shopům přizpůsobit se novým výzvám a najít cestu k dlouhodobé stabilitě a růstu.
Diskuse, soutěž, networking
Na Ecommerce Bridge LIVE nejde jen o přednášky. Účastníci mají prostor klást otázky hned po prezentacích, ale také během panelové diskuse, kde mohou získat hlubší pohled na témata, která je zajímají. Díky komorní atmosféře, kterou na eventech tvoříme, je navíc snadné navázat osobní kontakty s řečníky, popovídat si s nimi neformálně nebo si udělat společnou fotku.

Panelová diskuse se všemi přednášejícími
Pokud u toho chcete být příště i vy, zveme vás do Prešova. Na pódiu budou přednášet odborníci jako Martin Fodora (Wilsondo), Mário Babej (Wame), Filip Mérai (SPS), Alžběta Ivanovičová (Lighting Beetle*) a Dominika Kurtová (Decathlon).
Zajistěte si své místo – lístky jsou do 20. února za výhodnou Early Bird cenu!