4 min. doba čtení

Ecommerce Bridge LIVE v Žilině vyprodal synagogu. Sumarizujeme přednášky všech speakerů

Ecommerce Bridge LIVE opět přinesl inspirativní setkání lidí z e-commerce světa – tentokrát jsme se setkali v úžasných prostorách žilinské Nové synagogy, kterou se nám podařilo vyprodat. Každá akce má svou jedinečnou atmosféru a ani tentokrát nechyběly praktické zkušenosti z úspěšných e-shopů, agentur či finančního sektoru. Kromě přednášek a diskusí byl prostor i pro networking, výměnu zkušeností a neformální rozhovory. Podívejte se, jak to vypadalo a co si účastníci odnesli z této nabité konference.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Ecommerce Bridge LIVE v Žilině vyprodal synagogu. Sumarizujeme přednášky všech speakerů

Beatrix Vojteková, GymBeam: Proč se raketový e-shop rozhodne pro kamenné prodejny?

GymBeam není třeba speciálně představovat. Slovenská firma láme rekordy prodejů u nás i v zahraničí a obejde se přitom i bez kamenné prodejny. Přesto se pustili do budování Fitness Hubů. Nejsou to totiž obyčejné prodejny, ale místa, kde se buduje komunita a posiluje vnímání značky. Beatrix odhalila, jak ve firmě přemýšlejí nad novými koncepty, podle čeho si vybírají nová místa a ukázala i neobyčejné koncepty, které tam návštěvníci mohou zažít, vyzkoušet nebo rovnou nakoupit.

Beatrix Vojteková, GymBeam

Jakub Jarabica, Blueweb: Furt něco! Aneb jak pracovat s daty

Současná doba přináší podnikání plno výzev a mnoho e-shopů si klade otázku, jak začít vydělávat. Jakub se ve druhé přednášce večera zaměřil na důležitou věc – zákaznická data v e-commerce. Přiblížil rozdíl mezi zero, first, second a third party data. Kromě jiného také vysvětlil, jak si udělat pořádek v postprocessingu údajů, které jste nasbírali.

Juraj Tobák, Michal Tóth: Růst byznysu jako riziko?

Ačkoliv finance pro mnoho lidí pracujících v e-commerce nejsou sexy téma, rozhodně je nemůžeme stavět na druhou kolej. Při třetí přednášce se na pódiu objevili hned dva řečníci, oba znalí finančních procesů i problémů, které mohou vzniknout v souvislosti se špatným finančním řízením. Juraj Tobák spolu s Michalem Tóthem ukázali, že správně nastavené finanční procesy nejen šetří čas a peníze, ale poskytují i jasný přehled o klíčových ukazatelích.

Michal Tóth a Juraj Tobák

Jakub Absolon, ASAP Translation: AI jako pomocník při překladech

Strojový překlad může výrazně zefektivnit expanzi e-shopu na zahraniční trhy – tvrdí CEO překladatelské agentury, Jakub Absolon. Na jedné straně poskytuje rychlé a cenově dostupné překlady produktových popisů, marketingových kampaní a samozřejmě pomůže i se zákaznickým servisem. Jakub v přednášce ukázal cestu ke kvalitním strojovým překladům a přiblížil také, jak minimalizovat riziko nevhodné komunikace.

Jaro Chrapko, Jakub Jarabica, Jakub Absolon

Jaro Chrapko, Dedoles: Dnes je e-commerce těžké

Příběh značky Dedoles je inspirací, ale zároveň varováním pro podnikatele. E-commerce čelí neustálým změnám, které mohou ohrozit udržitelnost byznysu. Jaro Chrapko, který stál v čele úspěšného e-shopu Dedoles a v současnosti působí jako jeho Strategy Advisor, představil framework, který pomůže firmám reagovat na situace, kdy jejich byznys model přestává fungovat. Tento přístup umožní e-shopům přizpůsobit se novým výzvám a najít cestu k dlouhodobé stabilitě a růstu.

Diskuse, soutěž, networking

Na Ecommerce Bridge LIVE nejde jen o přednášky. Účastníci mají prostor klást otázky hned po prezentacích, ale také během panelové diskuse, kde mohou získat hlubší pohled na témata, která je zajímají. Díky komorní atmosféře, kterou na eventech tvoříme, je navíc snadné navázat osobní kontakty s řečníky, popovídat si s nimi neformálně nebo si udělat společnou fotku.

Panelová diskuse se všemi přednášejícími

Pokud u toho chcete být příště i vy, zveme vás do Prešova. Na pódiu budou přednášet odborníci jako Martin Fodora (Wilsondo), Mário Babej (Wame), Filip Mérai (SPS), Alžběta Ivanovičová (Lighting Beetle*) a Dominika Kurtová (Decathlon).

Zajistěte si své místo – lístky jsou do 20. února za výhodnou Early Bird cenu!

Sdílet článek
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám se o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtruji témata z oblasti e-commerce a marketingu, abyste měli vše na jednom místě a získali přehled o tom, co se děje doma i ve světě. Tvořím i časopis Ecommerce Bridge. 📰

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady
4 min. doba čtení

E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady

Jak proměnit e-shop ve strategicky řízenou značku? Jak získat loajální zákazníky, rozvíjet svůj byznys a dlouhodobě růst? E-commerce day Bratislava přináší odpovědi pro všechny ambiciózní e-shopaře, kteří chtějí svůj byznys posunout na vyšší úroveň. Celodenní konference, která se koná 3. dubna 2025 v Bratislavě v hotelu Vienna House Easy, nabídne inspiraci, praktické know-how i exkluzivní […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+