E-shopy na míru nejsou legrace. Jak správně vést lidi a IT firmu? (Jana Zajícová – CREATIVE sites)
Genderové stereotypy jsou na Slovensku stále bohužel velmi v módě. I když se společnost snaží posouvat se vpřed, posouváme se jen maličkými kroky. A platí to iv byznysu. Janka Zajícová zakládala vývojářskou agenturu CREATIVE sites před 19 lety. Jaké to pro ni bylo pracovat v "mužském" segmentu a dokázala z toho vytěžit i nějaké benefity? Kromě toho nám vyprávěla, zda měla nějaké technické zázemí, jak dokáže ukočírovat 50 zaměstnanců a nemít vysokou fluktuaci, nebo jak vyvažovat pracovní a rodinný čas. To vše a ještě mnohem více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Janka Zajícová, CEO a Co-founder, CREATIVE sites.
Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀
Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]
Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]